Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja, jag fattar inte vad som hände! Det är liksom den delen av släkten som brukar vara sansadFörlåt att jag skrattar lite men hela situationen låter ju helt absurd!Nog för att större delen av min släkt är galna men inte riktigt så galna (plus att ingen törs säga emot bitcharna, dvs jag och min näst yngsta kusin
).
Jag är lite allt eller inget, har jag väl börjat med disken måste den vara klar innan jag ger mig.Inte ja heller, får väl ta tag i det och börja diska lite och ta resten sen.
Jag känner igen det där allt för väl, som när besticken är slut och man hellre är lite påhittig än att diska och använder andra redskap för att uppfylla det man tänkt göra.Jag har samma problem här, tog till och med en vanlig skål till mina nudlar igår för jag hade slut på djuptallrikar, men diska? Nä!
Jo, jag har inte så stor plats att lägga disken på, så det blir lite i omgångar naturligt. Har ingen diskhanduk att torka den med så. :/Jag är lite allt eller inget, har jag väl börjat med disken måste den vara klar innan jag ger mig.
Först gör jag slut på vanliga besticken, sen går jag över till grillbestickenJag känner igen det där allt för väl, som när besticken är slut och man hellre är lite påhittig än att diska och använder andra redskap för att uppfylla det man tänkt göra.![]()
Jag har heller inte så mycket plats, men jag är uppfinningsrikJag känner igen det där allt för väl, som när besticken är slut och man hellre är lite påhittig än att diska och använder andra redskap för att uppfylla det man tänkt göra.
Jo, jag har inte så stor plats att lägga disken på, så det blir lite i omgångar naturligt. Har ingen diskhanduk att torka den med så. :/
Har anlänt i Borneo och lyckats ta mig till vandrarhemmet, min lokala collaborator har äntligen skickat mig ett e-mail, ska träffa honom antingen den 19:e eller den 20:e
Har nu varit i ett muslimskt land i flera timmar, jag har varken blivit kidnappad, bortgift, slagen, tvingad att bära slöja eller något annat liknande. Däremot har en massa människor varit trevliga när jag frågat om hjälpHelt chockerande, de verkar ju vara precis som vanliga människor de här muslimerna
![]()
Du måste känna dig lite besviken, du får reklamera resebroschyrerna från SD![]()
![]()
Jo, jag brukar använda diskbänken också, men den brukar bli full den me.Jag har heller inte så mycket plats, men jag är uppfinningsrik![]()
Först gör jag slut på vanliga besticken, sen går jag över till grillbesticken
Värsta är att jag har faktiskt diskmaskin oxå.....
Jag är superduktig att bygga på höjdenJo, jag brukar använda diskbänken också, men den brukar bli full den me.![]()
![]()
![]()
Alltså är du mig eller?
![]()
Gör exakt samma, fast jag har ingen diskmaskin.... än....
![]()
Bygger lite på höjden men inte så mycker vill inte ha sönder något.Jag är superduktig att bygga på höjden![]()
När jag flyttade in kunde jag få mammas och deras vanliga diskmaskin helt gratis, men typiskt nog finns det ingen plats att ha den här... så kommer bli en liten bänkdiskmaskin här med, bara för att slippa diska allt....Jag har bara en liten bänkdiskmaskin och allt går inte in där
Tänker att det vore bra att ha mycket pengar så man kan anställa någon som städar, diskar och tvättar åt en, gärna någon som utöver det ger mig massage och fixar mitt hår... just ja kock oxå!
Det praktiska iallafallpengar löser allt.... eller?![]()