Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej... Bättre med bilresa... :(
jo egentligen, men jag har börjat tycka det är jobbigt att köra bil så långt, ca 55 mil, när man åker själv. Har iaf bokat tåg nu, men med ombokningsbar, och dessutom 1 klass biljett, skiljde totalt 300 kr bara ToR med 1klass åt båda hållen. Så lyxade till det lite :p Egentligen hade jag inte tänkt åka upp, då jag inte har pengar, men mamma var snäll och satte över så det räckte till tåget :heart

jo egentligen, men jag har börjat tycka det är jobbigt att köra bil så långt, ca 55 mil, när man åker själv. Har iaf bokat tåg nu, men med ombokningsbar, och dessutom 1 klass biljett, skiljde totalt 300 kr bara ToR med 1klass åt båda hållen. Så lyxade till det lite :p Egentligen hade jag inte tänkt åka upp, då jag inte har pengar, men mamma var snäll och satte över så det räckte till tåget :heart

Då hoppas jag att tåget går som det ska osv :D är själv glad åt att ha min mor bara några 100 meter bort, så vi kan umgås jättemycket (vilket vi också gör).

Då hoppas jag att tåget går som det ska osv :D är själv glad åt att ha min mor bara några 100 meter bort, så vi kan umgås jättemycket (vilket vi också gör).
Ja jag hoppas också det :p Ska jobba söndagen den 27e, så tog hemresa den 25e för säkerhets skull, ifall nått skulle krångla *peppar peppar ta i trä*
Önskar också jag hade mamma så nära! Nu när jag bott i skåne i snart 5 år så börjar jag ju längta hemåt till mamma :(

Alltså jag blir knäpp. För nån/någon vecka sen såg jag en video på fb, på en häst som var heeelt tokig i en stor rundbal hö i hagen, den hoppade, lekte, rullade sig och allt möjligt i det där höet. Men kan inte hitta det igen! Skulle visa en kompis det, och trodde det var på Hippsson jag sett det men verkar inte så... Nån som vet vart jag kan hitta det? Har "googlat" på youtube, men utan framgång :meh:

Har varit ut på en långpromenad på 5 km ikväll .Känns helt underbart efter operationen i onsdags .Måste ut och gå för att bli glad för dom här jäkla morfinpillren får mig att må skit och få ångest !Hoppas jag snart får börja fasa ut dom !

Dax att stoppa i sig en näve piller och sova så man tar sig upp till nästa omgång av piller .Har mer tider att passa med pillren än när jag jobbar .Blir skönt när man får byta piller mot jobb istället om ett antal veckor eller snarare sagt månader !

Kom precis hem från jobbet. Ska surfa lite och sen gå och lägga mig. Känns gött att gå och lägga sig när morgondagen bjuder på ledighet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 181
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
548
· Visningar
15 436
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka