Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på jobbet och försöker rodda barnvakt till hela helgen. Av olika skäl så kommer jag nämligen få hem Mathilde idag eller imorgon istället för söndag. Eftersom det egentligen är en barnledig helg så ska jag jobba. Lär inte få semester såhär sent inpå.

Sitter på jobbet och försöker rodda barnvakt till hela helgen. Av olika skäl så kommer jag nämligen få hem Mathilde idag eller imorgon istället för söndag. Eftersom det egentligen är en barnledig helg så ska jag jobba. Lär inte få semester såhär sent inpå.
I värsta fall kan du väl VABa? Men jag hoppas att det löser sig med barnvakt!

Tydligen så är det många ISare i Örebro? Varför det just skulle välja den stackars hålan vet jag inte?

Ja det läste jag också någonstans, Örebro, Malmö och Göteborg eller något. Men de kom ju inte precis med flyktingströmmen de senaste månaderna, de har ju varit här ett bra tag, vet inte riktigt om staten egentligen har någon koll på dem men de borde väl börja i alla fall :crazy:

Men lite krasst så där så finns det nog "bättre" mål än en buss. Till och med i Örebro.

Ja det läste jag också någonstans, Örebro, Malmö och Göteborg eller något. Men de kom ju inte precis med flyktingströmmen de senaste månaderna, de har ju varit här ett bra tag, vet inte riktigt om staten egentligen har någon koll på dem men de borde väl börja i alla fall :crazy:

Men lite krasst så där så finns det nog "bättre" mål än en buss. Till och med i Örebro.
Precis. Inte heller Disney on ice i globen lär vara ett mål. Eller Nordstan i Göteborg under julshoppingen som också hävdas.

Varning för gnäll.
Gud vad jag hatar pengar. Att aldrig ha tillräckligt. Visst nu ska jag lägga pengar på en tatuering som jag def kunde lagt på något annat, typ räkningar, men planeringen har inte vart så god, jag har alltså inte räknat med att det skulle vara så skralt i kassan nu.. Får hoppas det blir billigare idag än de 6500 jag lagt undan för dagens tatuering. Borde bli det. Dessutom tomt på företagskontot, efter jag betalat en rätt stor räkning som jag iof fått pengar av mamma till (hon som beställt saker via mig), men även där hade jag lite dålig planering och mina google annonser blev dyrare än jag tänkte... :wtf::turd::banghead:
Enda plus i kanten är ju att jag inte behöver lägga 1200 kr på hästen den här månaden...

Nej, nu ska jag sluta gnälla och ta å hoppa i kläder så jag kan ner på stan och göra min kropp lite snyggare och dyrbarare :idea::rofl:

Precis. Inte heller Disney on ice i globen lär vara ett mål. Eller Nordstan i Göteborg under julshoppingen som också hävdas.
Det jag kan tänkta mig skrämmer folk är väl att det i frankrike hände på så många olika ställen helt "random", man hade nog inte räknat att IS skulle beskjuta en på operan/restaruangen direkt och därför "räknar" dom med att det kan hända på fler "det händer inte här-platser" ... O_o:down:

Det jag kan tänkta mig skrämmer folk är väl att det i frankrike hände på så många olika ställen helt "random", man hade nog inte räknat att IS skulle beskjuta en på operan/restaruangen direkt och därför "räknar" dom med att det kan hända på fler "det händer inte här-platser" ... O_o:down:
Mjo, men Frankrike har också bombat IS träningsläger innan det här hände. Jag tror att IS är jävligt banala och kör stenhårt på öga för öga. Sverige hotar inte IS, därför slipper vi undan hot från dem.

Jag gör tillfälligt inhopp som avbytare den här veckan och efter gårdagen och morgonens pass så säger kroppen att den hittat massor med nya muskler som man kan få ont i... :cautious: och ont gör det - men träningsvärk ska väl tränas bort eller :crazy:O_o

Tanken är sen att det ska bli en ryggtavla :nailbiting: :D med ett skeppsvrak i bakgrunden och ett par sirener och lite dödskallar :) jag som tänkte att nästa skulle vara liten, jag gör bara större å större :rofl:

Tog tydligen sovmorgon. "Jag går upp vid 7 och börjar plugga".

Jo tjena, gick upp strax efter 9 och har ännu inte börjat :arghh:

Dock skyller jag en del av det på maken som lyckades väcka mig två gånger i natt. Resten har inte alls att göra med min bristande självdisciplin... :cautious::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 199
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
551
· Visningar
15 609
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Torrfoderdjungeln..
  • Guldfasanerna