Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu kollar jag på CSI. Gick ut i trädgården och klippte vovvens klor i förra reklamen, så slipper man ta upp alla klorester. Och under nuvarande reklam hänger jag här på buke.
@hastflicka: Jag är inte "ahead" med kartongerna... jag ska å andra sidan göra tvärtom gentemot dig, jag ska packa upp det som ska upp, organisera det som ska vara i kartonger och sortera ut det som ska säljas...
Annars har jag precis pratat med , exakt vad jag behövde
Fast det ar nastan varre @athena_arabians Jag flyttar nu karntonger som jag inte har packat upp pa 30 ar. Det mesta av det var barnens grejer sedan de var sma ... och de har fatt tillbaka det (HA!) och det klagade alla och undrade vad de skulle gora med det
Sitter och tittar på senaste säsongen av Game of Thrones och försöker glömma bort hur sent det är och att jag måste upp igen om alldelse för få timmar.
Dricker ett extra glas vin ... Jag ar helt slut ... I morgon blir jag helt klar for att packa in allt i containrar och stadningen borjar. Jag kan atminstone putsa fonster och tvatta skap innan lador och mobler ar utflyttade. *Gasp*
Jag glömde insulinpennan hemma. Jobbar 8 mil hemifrån.
Knatade först upp till vc en trappa upp men de kunde inte hjälpa mig. Nu har jag telefonköat på min medicinmottagning och väntar på besked på om deras läkare kan fixa recept på spruta, kanyl samt ampull så jag kan hämta på apotek i den här stan på lunchen.
Jobbar. Gav mig själv en arbetsuppgift i morse eftersom ingen annan vet riktigt vad jag ska göra. Nu står det dock stilla eftersom jag väntar på svar från andra. Går nog på lunch istället.
Juridik & Ekonomi
För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett.
Jag tänker ev börja leta...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...
Kläder & Bli fin Mina hänger ännu kvar! Det enda som har lossnat är på långfingertoppen trots rätt mycket bitande. Så jag måste ta tag i att fixa dem så...
Hästmänniskan Det är min dröm i framtiden. Jag tror inte att nån av mina nuvarande hästar är riktigt lämpad (inte än åtminstone och jag måste framför...