Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var rädd om dig!Är så där trött mentalt att jag nästan vill gråta. Borde verkligen städa lite, det räcker med en kvart, men jag har så svårt att motivera mig... Men jag vet att ångesten om jag låter bli är ännu värre än tröttheten så det är lika bra att sätta igång...
Det där var nästan en LassieÄter godis, har precis varit och hämtat ett paket. Blev uppringd av stylist som ville låna grejer av mig till Aviciis musikvideo så måste kolla vad jag har. Dvs behöver städa i röran men pallar inte....![]()
Var rädd om dig!
Och ibland är det ok att ngt blir ogjort. Det viktiga är att du orkar gå upp även i morgon. Och i övermorgon!
Vissa dagar som ensamstående är helt klart värre än andra. Ibland känner man sig bara så otillräcklig!
Fast ibland är ångesten värre än avsaknad av energi.Och ibland är det ok att ngt blir ogjort. Det viktiga är att du orkar gå upp även i morgon. Och i övermorgon!
Kan den känslan. Kram på dig
Vissa dagar som ensamstående är helt klart värre än andra. Ibland känner man sig bara så otillräcklig!
Somnade inte om.. Dricker min andra jättekopp med caffelatteInatt är grannarna tysta, då väcker dottern mig istället.... Hoppas jag somnar om![]()