Vad gör ni?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cyklade till dagis med ett barn på släp. Cyklade hemåt med två, stannade på lekplats halvvägs och har nu kommit hem, helt utan missöden! :up:

Sitter i skuggan och vinkar med tarna efter att ha sparat bada hundarna tva ganger pa morgonen. Bada sparade fantastiskt :bump: och Lillan ser antligen ut som om hon fattar att den nya leken inte gar ut pa att springa som en galning fram och tillbaka sa hittar man kul grejor lite 'randomly'. :idea: Hon sparade faktiskt bada gangerna i dag.:banana:

De sover bada gott ... tror det ar dags for mig med en tupplur ocksa. :)

Är så där trött mentalt att jag nästan vill gråta. Borde verkligen städa lite, det räcker med en kvart, men jag har så svårt att motivera mig... Men jag vet att ångesten om jag låter bli är ännu värre än tröttheten så det är lika bra att sätta igång...

Är så där trött mentalt att jag nästan vill gråta. Borde verkligen städa lite, det räcker med en kvart, men jag har så svårt att motivera mig... Men jag vet att ångesten om jag låter bli är ännu värre än tröttheten så det är lika bra att sätta igång...
Var rädd om dig!

Och ibland är det ok att ngt blir ogjort. Det viktiga är att du orkar gå upp även i morgon. Och i övermorgon!
Fast ibland är ångesten värre än avsaknad av energi.

Men, nu är det gjort! Köket plockat, diskmaskinen packad med det som stod på bänken, alla påsar i hallen upplockade, tvätten insorterad och en påse med nya extrakläder till dagis är packad. Nu får jag sitta resten av kvällen! :up:

Tar bort den saltade E:an mitt på skallen. Dvs färgar bort den gråa utväxten........
Har nyss målat väggarna i sonens rum. En astråkig och evighetslång renovering som jag börjar se ljuset i tunneln på.

Inatt är grannarna tysta, då väcker dottern mig istället.... Hoppas jag somnar om :(

Ligger i sängen och försöker komma igång så jag hinner med allt roligt jag ska göra idag, men går segt och magen gör ont ännu :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 984
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Som barn lärde jag mig att man alltid ska knäcka ägg i en skål för att kunna sortera ut ett dåligt ägg innan det hamnar i stekpannan... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 634
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 318
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka