Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du läser in för mycket nu i något som från början från min sida inte var menat som nått speciellt. Om @athena_arabians eller nån annan tog illa upp så ber jag om ursäkt. Var inte min mening alls att såra någon.Det besvarar inte frågan. Om du vet att det finns folk i båda lägren så gör det snarare att jag blir än mer förvirrad.
Tror du läser in för mycket nu i något som från början från min sida inte var menat som nått speciellt. Om @athena_arabians eller nån annan tog illa upp så ber jag om ursäkt. Var inte min mening alls att såra någon.
Tror du läser in för mycket nu i något som från början från min sida inte var menat som nått speciellt. Om @athena_arabians eller nån annan tog illa upp så ber jag om ursäkt. Var inte min mening alls att såra någon.
Allt behöver inte vara en genusdebatt och den här tråden ligger trots allt under lek och tjatterplus att jag vet att mina intressen inte alltid är standard vare sig bland män eller kvinnor. Man ska göra det man tycker om och att raljera lite över traditionellt manliga och kvinnliga intressen ser jag som harmlöst. Om du däremot sagt att din man var en idiot som tyckte riggen var rolig hade jag blivit arg och faktiskt tagit lite illa upp.
Men fy vad hemskt!Min väns dotter är försvunnen sen två dygn, polisen är informerad och letar. Så obehagligt efter allt som nyligen hänt runtomkring i landet![]()
Min väns dotter är försvunnen sen två dygn, polisen är informerad och letar. Så obehagligt efter allt som nyligen hänt runtomkring i landet![]()
En till som håller tummarna... Det är nog som det är redan. Hoppas hon kommer hem välbehållen!Min väns dotter är försvunnen sen två dygn, polisen är informerad och letar. Så obehagligt efter allt som nyligen hänt runtomkring i landet![]()
Eller så kan man se det som att man driver ironiskt med de traditionella könsnormerna. Och inget förändrar världen så mycket som lite ironism uppblandat med humor.Min poäng är att raljerande över traditionellt manliga och kvinnliga intressen långt ifrån alltid är harmlöst eftersom det samtidigt tenderar att förstärka de traditionella mönstren.