Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både skinka och Prinskorv har smakats på här. Mycket gott sa smulan.Megara gillar fö all julmat, hon har redan hunnit sno en prinskorv, två köttbullar, lite korv och en bit skinka samt slickat på patén innan jag hann rädda den. Hon ska absolut inte äta något, alldeles för mycket salt och annat onyttigt![]()
När jag åt mer animalier brukade jag bunkra upp efter jul och fylla frysen. Riven ost och strimlad kokt skinka är sånt som är väldigt tidsbesparande att ha att ta fram.
Fast jag vill minnas att affärerna var betydligt bättre på att dra ned priserna på den tiden. (Här är vinn mot svinn max 50% nu)
Underbar livsinställning ändå!Med en artonåring vars favoriträtt är mat så är rester inget problem![]()
Det var i princip vad min brorson sa när de kom hem till min lägenhet förra sommaren. Jag hade inte sett honom sedan han var elva, och in över tröskeln kliver en kramig artonårig gigant på över två meter och deklarerar: "Vet du vad jag gillar? Mat!"Underbar livsinställning ändå!![]()
Jag har två bitar ädelost kvar. Kan man göra någon god pastasås på det och frysa in tro?