Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte många knop här! Tänkte iaf se premiären av säsong 8 med Hudson&Rex på tv4 men kan inte säga att jag är taggad. De sparkade "Hudson" i samma veva som han fick cancer (ok nu så vitt jag vet) så det är en ny huvudrollsinnehavare. En som jag tidigare tyckt om men imdb-ratingen är usel på de nyare avsnitten.

Inte många knop här! Tänkte iaf se premiären av säsong 8 med Hudson&Rex på tv4 men kan inte säga att jag är taggad. De sparkade "Hudson" i samma veva som han fick cancer (ok nu så vitt jag vet) så det är en ny huvudrollsinnehavare. En som jag tidigare tyckt om men imdb-ratingen är usel på de nyare avsnitten.
Jag tycker att det är trist med Hudson men efter 4 avsnitt gillar jag ändå nya.

Ätit middag och även katten har utfodrats. Av någon anledning har hon pippi på att ligga på mitt överkast.

Kollar på recept till ratatouille

• Gilla
Reactions: Sel
Sambon fick leka lite med den nya leksaken till traktorn, jag blir varm inombords av att se honom så nöjd :heart:) Ett grävaggregat kommer vara lite bättre än spade :up: Nu äter vi middag.

I morgon måste jag åka till stallet innan jobbet så klockan ringer tidigt.

Jag undrar ärligt hur det nu uppväxande släktet ska kunna kommunicera vettigt så alla förstår om dom ska fortsätta med sin vokabulär som är helt omöjlig att förstå nåt som helst sammanhang i. Det ringde en kille och frågade "är det du som äger ip", han sa inte vad han hette eller vad han ville och det var mycket "ööööh" och "stööön" och jag vet fortfarande inte vad han ville ha sagt för ett tu tre klickade han av samtalet, och vad han menade med ip har jag ingen aning om. Enda IP som finns här är kommunens idrottsplats, ska man veta nåt om den ringer man inte en privatperson 20,30 på kvällen utan kommunkontoret på dagtid. :confused:

Okej, ringde han från byn är det förståeligt för där är banjofaktorn hög på vissa adresser.

Jag har ikväll satt ihop den 24 radan med 21 yoyos och räknade ut att jag då bara har 16 rader kvar arr sätta ihop. Sen ska det placeras ut och sys på täcket. @Mia_R tror du att tidsplanen håller.?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Dejtingtråden 39
  • Autistic meltdown
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur