parellikusken
Trådstartare
Åh! Vilken god nyhet! Härligt att läsa.Yes!! Jag var hos läkaren idag. Ingen cancer har kommit tillbaks!Så glad!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Vilken god nyhet! Härligt att läsa.Yes!! Jag var hos läkaren idag. Ingen cancer har kommit tillbaks!Så glad!!
Jag tycker att det är trist med Hudson men efter 4 avsnitt gillar jag ändå nya.Inte många knop här! Tänkte iaf se premiären av säsong 8 med Hudson&Rex på tv4 men kan inte säga att jag är taggad. De sparkade "Hudson" i samma veva som han fick cancer (ok nu så vitt jag vet) så det är en ny huvudrollsinnehavare. En som jag tidigare tyckt om men imdb-ratingen är usel på de nyare avsnitten.
Tänker att man får tänka det som en spinoff då även originalRex är bortaJag tycker att det är trist med Hudson men efter 4 avsnitt gillar jag ändå nya.
Ja lite så.Tänker att man får tänka det som en spinoff då även originalRex är borta![]()
Jag blir så sjukt trött på all dålig AI att jag brukar stänga av textningen när det går.Idag lagar de "dragen kyckling" på Masterchef Australia. You guessed it: "pulled chicken"....![]()
Ja, jag behöver den ju inte alls. Får väl se de det som ett komiskt inslag....Jag blir så sjukt trött på all dålig AI att jag brukar stänga av textningen när det går.