Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att jag inte är ensam ändå!Kände också att jag typ har levt under en sten![]()
Det har varit väldigt mycket drama de senaste veckorna och jag känner lite att man kan välja att fördjupa sig eller inte. Mycket av det är i dåtid och ofta flera år bakom oss. Medan jag tycker det är viktigt att det får pratas om tycker jag också att det skapat en rätt märklig och onödig stämning på forumet. Det känns knepigt att "dras med" i händelserna om man var helt ovetande när det begav sig.Trillade ner i ett kaninhål angående athenas_arabians banning, mytomaner, groomers, gränslöst beteende, troll och jag vet inte allt. Fick tvinga mig själv att sluta läsa gamla trådar för att inte helt ätas upp.
Herregud, jag har (till viss del iaf) levt under en sten.(och på nåt vis är jag nog rätt glad att jag gjort det.
)
———
TISDAG! Sista arbetsdagen för den här veckan.![]()
Jag har inget som helst intresse att gräva i gammal dynga om den inte går att gödsla med förstås, och eftersom jag inte varit aktiv på länge har jag ingen aning om vilka dramer som utspelat sig, dåtid är dåtid och saker förändras, nu ska jag ut och mata "min" hjort med lite morötter och ge den lite kli i pälsen.Det har varit väldigt mycket drama de senaste veckorna och jag känner lite att man kan välja att fördjupa sig eller inte. Mycket av det är i dåtid och ofta flera år bakom oss. Medan jag tycker det är viktigt att det får pratas om tycker jag också att det skapat en rätt märklig och onödig stämning på forumet. Det känns knepigt att "dras med" i händelserna om man var helt ovetande när det begav sig.
Jag trivs också under min om inte sten, så i alla fall mossa.![]()
Åh vad mysigtJag har inget som helst intresse att gräva i gammal dynga om den inte går att gödsla med förstås, och eftersom jag inte varit aktiv på länge har jag ingen aning om vilka dramer som utspelat sig, dåtid är dåtid och saker förändras, nu ska jag ut och mata "min" hjort med lite morötter och ge den lite kli i pälsen.Visa bifogad fil 184581
Resten av hjortgänget är fortfarande avvaktande men denna klev med raska steg rätt upp i knät på mig och frågade om jag hade nåt ätbart, oh deer så det kan bli.Åh vad mysigtVill också klappa en gullig hjort
![]()
HäftigtResten av hjortgänget är fortfarande avvaktande men denna klev med raska steg rätt upp i knät på mig och frågade om jag hade nåt ätbart, oh deer så det kan bli.![]()