Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har brutit ut ett sidospår kring banningar. Ni VET att ni inte ska diskutera andra trådar/händelser på forumet här, så lägg av med det. Fortsätter ni med sånt kommer varningar delas ut (tror inte jag behöver specificera vilka som riskerar det eftersom det inte är första gången ni gjort nåt liknande och det har fått konsekvenser förut). Bete er som vuxna, för tusan.

Här finns den utbrutna tråden, för dem som vill diskutera sakligt och sansat:
https://www.bukefalos.se/threads/banning-utbruten-fran-vad-gor-vi-ccxxix-i.1540606/

Sitter och skriver på min del till en muntlig redovisning på onsdag. Jag har egentligen fått med det jag behöver, men det är för kort :arghh: Jag måste kunna tala i 4-5 min och det blir det aldrig med den text jag har nu

Kaos, känner mig mer död än levande. Träningsvärk ut i hårtopparna. Trött som bara den. Ont i huvudet.
Det är på nivån att det gör ont att andas. Blörk. Ska se om jag kan stå ut en stund till, sen tar jag nog faktiskt en värktablett.

Önskar jag var en sån där som kan dricka kaffe.

Trillade ner i ett kaninhål angående athenas_arabians banning, mytomaner, groomers, gränslöst beteende, troll och jag vet inte allt. Fick tvinga mig själv att sluta läsa gamla trådar för att inte helt ätas upp.
Herregud, jag har (till viss del iaf) levt under en sten. 😵‍💫 (och på nåt vis är jag nog rätt glad att jag gjort det. 🙈)
———

TISDAG! Sista arbetsdagen för den här veckan. 🙌🏻
Det har varit väldigt mycket drama de senaste veckorna och jag känner lite att man kan välja att fördjupa sig eller inte. Mycket av det är i dåtid och ofta flera år bakom oss. Medan jag tycker det är viktigt att det får pratas om tycker jag också att det skapat en rätt märklig och onödig stämning på forumet. Det känns knepigt att "dras med" i händelserna om man var helt ovetande när det begav sig. :)
Jag trivs också under min om inte sten, så i alla fall mossa. :D

Kunde inte somna om men har i alla fall tagit årets längsta morgondusch och känner mig hyfsat levande. Ska se över krukväxterna. Jag har inte riktigt vant mig vid sommarschemat för vattning och grejer än så en del ser lite sura ut. 😅

På kontoret igen. Fixat rejäla goda matiga mackor till aktiviteten i eftermiddag.

Lite nervös inför hur den kommer gå men det löser sig :D

Humöret går i vågor men bokat klipptid på torsdag och det är kortvecka

Nu ska jag hugga tag i några konstiga surdegar som ligger ska straxs iväg och fixa lite annat annars är det fullt upp här på jobbet.

Har promenerat med tösen. Hon är lite, lite hängig. Är det magen, är det löp på gång eller vad?

Nu bakar jag en citronkaka, ett nytt recept som innehåll potatismjöl. Ska bli spännande att se om den blir god.

Det har varit väldigt mycket drama de senaste veckorna och jag känner lite att man kan välja att fördjupa sig eller inte. Mycket av det är i dåtid och ofta flera år bakom oss. Medan jag tycker det är viktigt att det får pratas om tycker jag också att det skapat en rätt märklig och onödig stämning på forumet. Det känns knepigt att "dras med" i händelserna om man var helt ovetande när det begav sig. :)
Jag trivs också under min om inte sten, så i alla fall mossa. :D
Jag har inget som helst intresse att gräva i gammal dynga om den inte går att gödsla med förstås, och eftersom jag inte varit aktiv på länge har jag ingen aning om vilka dramer som utspelat sig, dåtid är dåtid och saker förändras, nu ska jag ut och mata "min" hjort med lite morötter och ge den lite kli i pälsen.:love:
20260316_172647.webp

Jag har inget som helst intresse att gräva i gammal dynga om den inte går att gödsla med förstås, och eftersom jag inte varit aktiv på länge har jag ingen aning om vilka dramer som utspelat sig, dåtid är dåtid och saker förändras, nu ska jag ut och mata "min" hjort med lite morötter och ge den lite kli i pälsen.:love:Visa bifogad fil 184581
Åh vad mysigt :love: Vill också klappa en gullig hjort :heart

Firar pållans födelsedag (och idag är det redan 5 år sedan jag sa upp mig från det sjunkande skeppet och hoppade i grevens tid....) med min underbart fina mugg med finaste hästen jag vet ❤️ i sjukstuga (förkylningselände).

Känner att jag typ håller på och tappar det idag. Det typ skaver och kliar i hela min kropp! Tror jag har utvecklat en allergi mot att vara på mitt jobb. Jag är annars känd för mitt extremt uthålliga tålamod, men idag är det verkligen som att jag har fått virus i hjärnan. Myrornas krig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat