Länka till YT?Någon är mycket nöjd med att mjölmaskar är tillbaka på menyn igen.
(får man inte lägga in videos från FB längre?)
https://www.facebook.com/reel/1667709097446534
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länka till YT?Någon är mycket nöjd med att mjölmaskar är tillbaka på menyn igen.
(får man inte lägga in videos från FB längre?)
https://www.facebook.com/reel/1667709097446534
Då måste jag ladda upp den där också ju, vilket i och för sig inte är en jätteansträngning men det gick utmärkt att ladda upp från FB förut, innan de bytte namn till "reels".Länka till YT?
Trodde du laddade upp allt där.Då måste jag ladda upp den där också ju, vilket i och för sig inte är en jätteansträngning men det gick utmärkt att ladda upp från FB förut, innan de bytte namn till "reels".
Nä, jag brukar alternera för att inte tjata ihjäl endera plattform med liknande videos hela tiden. Stackars den som ser på båda!Trodde du laddade upp allt där.![]()
De kanske börjar med de relativt små utgifterna först...Hittade en annons om ett jättecharmigt hus. Men, den låga prislappen förklarades snabbt... Varken el, avlopp eller vatten står det. Samtidigt ser man såväl vattenkran som toalett och tex kylskåp på bilderna så eh... Lite lätt förvirrande för mig.
Men alltså va. Du har väl inte Facebook?Då måste jag ladda upp den där också ju, vilket i och för sig inte är en jätteansträngning men det gick utmärkt att ladda upp från FB förut, innan de bytte namn till "reels".
Vadå, att jag skulle vara en total social media recluse?! Bara för att jag vägrar insta och whatsapp liksom.Men alltså va. Du har väl inte Facebook?Eller vadå? Det går emot alla mina förutfattade meningar om dig.
![]()
Haha ja något sånt.Vadå, att jag skulle vara en total social media recluse?! Bara för att jag vägrar insta och whatsapp liksom.![]()
Vänta va, du vägrar insta men har fb? Det är ju lite knasigtVadå, att jag skulle vara en total social media recluse?! Bara för att jag vägrar insta och whatsapp liksom.![]()
Nä, Fb kom ju först.Vänta va, du vägrar insta men har fb? Det är ju lite knasigt![]()
Handmåla är alltid ett alternativ.Fått upp en gavelskiva iallafall i stormen, här är det inte lätt bris utan har blåst halv storm idag men nu är den på plats så nu fortsätter jag imorgon. Ignorera väggen som inte fått rödfärg än, den ska sprutas ett varv, sen läktas och sen ha ytterligare ett varv rödfärg när väder och vindar tillåter, handmåla är inget alternativ, det är över 100 kvadrat vägg att rödfärga.Visa bifogad fil 184756
Jag hade insta men använde det inte, tyckte mest det var meningslöst men fejjan har jag sen länge, det och buke är enda sociala medierna jag har.Jag försökte faktiskt skaffa Instagram förra året specifikt för att följa en uppfödare, men jag blev bannad innan jag hunnit klicka på någonting. Sedan försökte jag inte igen.Jag tycker det räcker med en plattform och något forum ändå.