Alla framsäten går att fälla, tom på hattask bilar+ @Mia_R jag är inte helt säker på om det går att fälla/vika ihop framsätet i vår bilVolvo V40 från 2017, får nog googla lite...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla framsäten går att fälla, tom på hattask bilar+ @Mia_R jag är inte helt säker på om det går att fälla/vika ihop framsätet i vår bilVolvo V40 från 2017, får nog googla lite...
Tusen tack för tipset!!! Det gick!+ @Mia_R jag är inte helt säker på om det går att fälla/vika ihop framsätet i vår bilVolvo V40 från 2017, får nog googla lite...

Tack!Du är guld värd @dobbis![]()
Öppna lådan o lasta in delarnaTusen tack för tipset!!! Det gick!
Nu är det bara vikten på 40 kg som ska tänkas på.
Eller kör vagnen fram till bilen, släpa över lådan, kör hem, dra ut lådan och öppna den först då så inga delar springer och gömmer sig i bilen.Öppna lådan o lasta in delarna
Ja, det är ju en idé, jag tänkte att vi kan nog be om hjälp att bära ut lådan till bilen och sedan öppna lådan hemma. Men detta går ju också.Öppna lådan o lasta in delarna
Jag tänkte faktiskt göra så! Om de har någon vagn lagom för det i ÖoB, eller be dem om hjälp.Eller kör vagnen fram till bilen, släpa över lådan, kör hem, dra ut lådan och öppna den först då så inga delar springer och gömmer sig i bilen.![]()
De brukar ha att låna så man kan ta större paket än vad som ryms i kundvagnarna, så hör med personalen så kanske de även kan hjälpa dig lyfta.Jag tänkte faktiskt göra så! Om de har någon vagn lagom för det i ÖoB, eller be dem om hjälp.
Du är förstås också guld värd![]()
Det har funkat för mig och jag fick en ursäkt.Jag har begärt granskning av mitt inlägg eftersom det ju verkligen inte bryter mot någonting...Får väl se om det funkar!
Mitt inlägg är redan tillbaka. Tydligen hjälpte det att bara skicka in och begära granskning...Det har funkat för mig och jag fick en ursäkt.
Det var också ngt som jag inte alls fattade ngt av.