Vad gör vi? CCXXX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sprang en bra runda i morse.
Sen har jag suttit ute på föräldrarnas altan och njutit av vädret, god mat, kaffe och glass.
Tittat på trav på tvn och vänner vann lopp.
Nu har jag landat i min soffa och kollar på hockey.
IMG_9906.webp

Vi har haft besökare hela dagen, mycket trevligt men nu är det skönt att bara få slöa med en kopp te och buke.
Till fika kom vännerna med en nybakad rabarberpaj och vanlijsås :d, sen bjöd vi på middag med grillade hjortburgare med tillbehör - också uppskattat :up:

Precis nu kom Bosse in och vill ha mat, jag har ju väldrens mest osociala katt - så han har inte visat sig på hela dagen. Jag får nog gå och mata den stackars utsvultna tigern :p

Men kära nån så fånigt... 🤪 Jag gjorde ett inlägg på fb om mitt verandaprojekt (målningen) och fick meddelande om att det tagits bort pga att det bryter mot communityregler, att man inte får lägga in "get rich quick"-annonser typ... Kan det vara för att jag använde ordet "guldockra"... 🤪 Ja ja, inlägget är borta och jag har nu ett begränsat konto i en månad. Får inte starta live videos och ett par andra saker till, vilket är sådant som aldrig gör. Märkligt ändå...

Jag tänkte faktiskt på @Sel och @Islandshästryttare som blev bannade från instagram av okänd anlendning. Helt clueless... :confused:

Senast ändrad:
Dammsugit huset, plockat undan vinterjackor och -skor samt plockat lite allmänt i hallen och vattnat blommorna.

Gått en kvällsrunda med hunden, vi såg en älgko med kalv. Nu har jag vikt tvätt och så måste vi bädda rent i sängen innan det är sovdags :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat