Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
, Men nej, man berättar inte en halv historia om älsklingshästen o sätter in en bild på flera trädTog ut farbror häst på en tur. Han var så himla duktig att vi bara jobbade lite kort och så fick han beta en massa. Älsklingsgubbe till lyckopiller!
Så mysigt att titta på hur de njuter av vårgräset. Stod hur länge som helst och lät honom beta för att han också var så söt som stod där i solen och halvt blundade och myste.
Börjar bli så fint här med grönskan! Älskar björken och körsbärsträden bakom!
Visa bifogad fil 185042
Måste hålla med @dobbis här, förväntade mig att se den omskrivna hästen men så bara...TRÄD?!Tog ut farbror häst på en tur. Han var så himla duktig att vi bara jobbade lite kort och så fick han beta en massa. Älsklingsgubbe till lyckopiller!
Så mysigt att titta på hur de njuter av vårgräset. Stod hur länge som helst och lät honom beta för att han också var så söt som stod där i solen och halvt blundade och myste.
Börjar bli så fint här med grönskan! Älskar björken och körsbärsträden bakom!
Visa bifogad fil 185042
Ja eller hur? Det var som upplagt för en bild på en halvsovande fuxherreMåste hålla med @dobbis här, förväntade mig att se den omskrivna hästen men så bara...TRÄD?!![]()
VerkligenJa eller hur? Det var som upplagt för en bild på en halvsovande fuxherre
Egentligen inte så farligt, det är ju inte fullstora buskar liksom.Sjutton är många!![]()
Vi kommer frysa ihjäl i vårat hus innan vi svälter ihjäl. Allt går på el.... Så skitsamma tänker jag dessutom är jag krigsplacerad så får väl svälta ihjäl medan jag promenerar 3,5 mil enkel väg till jobbet. Rent teoretiskt sett hade jag kunnat paddla dit men äger ingen båt och simma tänker jag inte göra.Själva nyckeln i det hela är att tänka igenom sin egen livssituation, vad har jag, vem har det jag inte har och som kan användas, är det i ett skymningsläge möjligt att i så fall få hjälp eller gäller det bara när läget är normalt?
Det finns många frågor man bör ställa sig när man planerar för ett sämre läge att ta höjd för och mycket är varken dyrt eller svårt att uppnå.
, Men nej, man berättar inte en halv historia om älsklingshästen o sätter in en bild på flera trädinte ok!
Kanske man inte vill vara med på bild när matte klippt en som Gustaf Vasa!Måste hålla med @dobbis här, förväntade mig att se den omskrivna hästen men så bara...TRÄD?!![]()
Det är fruktansvärt kyligt - stackars mina fruktträdUte på en promenad i solskenet. Fint, men det är bra kyligt!