Fullt ös medvetslös här idag. Riktigt huvudbry åt alla håll så tar frulle nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trots att jag är en sto-människa (ju rödare desto roligare)Så mycket tankar och ångest idag. Red båda hästarna för att hitta motivationen igen... alla borde förövrigt få uppleva en sån häst som min hingsti kväll har vi flugit fram i en härlig galopp i skogen, barbacka och han får mig att skratta och känna mig som om jag vore 12 år år igen. Han är verkligen en på miljonen
![]()
Det där med löneanspråk är bara jävla dumheter på ren svenska, det vore bättre att det var "du får 31 spänn i timman, vill du fortfarande ha jobbet?"Hemkommen från intervjun, ska återkomma med löneanspråk. Tycker sånt är så himla svårt!
Verkligen, sällan känns det som man förhandlar ändå. Dom verkar mest som att man bara ska göra det men det spelar sällan någon roll.Det där med löneanspråk är bara jävla dumheter på ren svenska, det vore bättre att det var "du får 31 spänn i timman, vill du fortfarande ha jobbet?"
Låter klokt att skippa det.Verkligen, sällan känns det som man förhandlar ändå. Dom verkar mest som att man bara ska göra det men det spelar sällan någon roll.
Jag fick dock en dålig känsla och valde att avstå jobbet även om jag behöver det. Man fick inte vara sjuk,då åker man ut, var kollegan sjuk finns ingen vikarie att tillgå och man får då lösa det bäst man kan. Jag tror knappast jag får betalt för två även om jag får den arbetsbördan. Hittade att dom annonserat om denna tjänst redan i februari på ett annat ställe....
Oj, i Skåne kostar sommarkortet 595:- och man kan åka en vuxen och två barn på det.Ska in till UL och ladda busskortet
De har sommarkortet 3 månader för 1700, så man sparar en månad
För pengarna hade jag faktiskt valt tåget till jobbet, nu är skillnaden mellan bil och tåg inte speciellt stor...Oj, i Skåne kostar sommarkortet 595:- och man kan åka en vuxen och två barn på det.
Saknar det här, här riktar sig "sommarkort" bara till tonåringarOj, i Skåne kostar sommarkortet 595:- och man kan åka en vuxen och två barn på det.
Jag har bestämt att imorgon ska jag gå upp i skogen till ett speciellt ställe där varken mobilsignaler eller radiosignaler finns och sätta mig och "ladda batteriet", det är en hotspot där ingen elektronik funkar, djuren går omvägar och försöka få en häst eller hund att passera är lönlöst, ett väldigt skumt ställe med en väldigt skum energi men den energin passar mig perfekt.Och precis där gick luften ur.. får man åka hem och köra vara-själv-i-skogen utan telefon nu?
3h kvar innan jag är helt hemma