Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vet inte riktigt vad han varit med om, fredagen för två veckor sedan kom han inte till frukost som han brukar och redan då blev vi oroliga. Han kom lördag kväll och hade ett sår på huvudet som vi tvättade. Sedan var han lite trött och höll sig mest inomhus och på fredagen var han sämre så då fick vi en akuttid hos veterinären som rengjorde såret ordentligt. Under helgen ville han inte äta alls så på måndagen fick han träffa veterinären igen. Sedan blev han bättreMen lilla vännen
Har han varit i slagsmål?
Jag har allt utom getost för att göra en sådan där paj som jag gjorde häromdagen. Jag är SÅ sugen. Men sugen nog att traska till affären? Nej, inte i dag. Kan ju göra annan sorts paj. Eller hemgjord pizza.Funderar på vad jag ska göra till middag imorgon. Kommer inte orka göra något komplicerat. Känner dock att jag inte orkar äta kycklingben för sjunde dagen i rad. Fattar inte hur man kan ha frysen proppfull och ändå inte ha något att äta.
Jag är inte så masoschistiskt lagd så jag kör den varianten, sprutan trycker in rödfärgen in i minsta por på virket och att många misslyckas med sprutning beror på två saker, för lågt tryck och för tjock färg. Det finns andra parametrar också att ta hänsyn till med slamfärger, allt handlar om kunskap och rätt utrustning.Slut på Falu Rödfärgen för tillfället och massor av kvadratmeter ladugård uppsnofsade med pensel och stege. Men nu är det dags för några lediga vilotimmar innan veckan kör igång.
#alltarmojligt
#penselstegerodfarg
@Spelberoende
(Dock är det massor av kvadratmeter ladugård kvar att snofsa upp i sommar.)
Inte sen de sex senasteOch bunkrat den godaste fryspizzan?![]()