Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
BÄde diskbrÄcken o bröstryggen Àr jÀtte arga, sÄ jag har tagit ett par piller o hoppas pÄ att dÀmpar smÀrtan och borde kanske planera för nÄgot annat jobb i morgon.
Tröstar mig med en kycklingpizza (hemgjord) med bea som nu stÄr i ugnen.
Sen tÀnker jag inta sofflÀge

Hur ofta fyller ni pĂ„ spolarvĂ€tska? Jag anvĂ€nder nog en skvĂ€tt (eller mer) dagligen. Köpte bilen den 18 november och har inte fyllt pĂ„ hittills. Hur stor Ă€r den behĂ„llaren đŸ€Ș ?! Hondan fyllde jag pĂ„ mycket oftare.

Hur ofta fyller ni pĂ„ spolarvĂ€tska? Jag anvĂ€nder nog en skvĂ€tt (eller mer) dagligen. Köpte bilen den 18 november och har inte fyllt pĂ„ hittills. Hur stor Ă€r den behĂ„llaren đŸ€Ș ?! Hondan fyllde jag pĂ„ mycket oftare.
Dom fyller vĂ€l pĂ„ nĂ€r jag servar bilen men annars typ aldrig? Men jag anvĂ€nder extremt sĂ€llan spolarvĂ€tska. 🙈

AnvÀnder ganska mycket spolarvÀtska, sÄ brukar fylla pÄ dÄ och dÄ. Typ samtidigt som jag kollar oljan och kylarvÀtskan. NÄgon gÄng i mÄnaden alltsÄ.

Har under kvÀllen varit pÄ en tillstÀllning som plus 1. Det började dock vÀlla in otÀcka besökare 19.45, sÄ jag sa helt enkelt ifrÄn och Äkte hem.

Vilka var de otĂ€cka besökarna undrar ni kanske? MYGGOR! 😂 Jag Ă€r sĂ„ extremt kĂ€nslig och kĂ€nde Ă€ndĂ„ ingen utom sambon sĂ„ tyckte att det var en utmĂ€rkt ursĂ€kt đŸ€­

AnvÀnder ganska mycket spolarvÀtska, sÄ brukar fylla pÄ dÄ och dÄ. Typ samtidigt som jag kollar oljan och kylarvÀtskan. NÄgon gÄng i mÄnaden alltsÄ.

Jag anvĂ€nder ocksĂ„ rĂ€tt mycket - och brukade ocksĂ„ behöva fylla pĂ„ rĂ€tt ofta med förra bilen. Men detta Ă€r ju jĂ€ttekonstigt :confused: ? Inte fyllt pĂ„ pĂ„ ett halvĂ„r... đŸ€Ș

Jag anvĂ€nder ocksĂ„ rĂ€tt mycket - och brukade ocksĂ„ behöva fylla pĂ„ rĂ€tt ofta med förra bilen. Men detta Ă€r ju jĂ€ttekonstigt :confused: ? Inte fyllt pĂ„ pĂ„ ett halvĂ„r... đŸ€Ș
Jag har aldrig fyllt pĂ„ i nuvarande bil, har haft den i tre Ă„r 😂 Antar att den fyllts pĂ„ nĂ€r den varit inne pĂ„ service sĂ€kert, annars mĂ„ste tanken vara enorm 😁

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka