Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Ja, det rÀcker gott, tycker jag!Jag brukar inte heller fira den men jag brukar försöka göra det till en lugn dag utan stress och kanske hitta pÄ nÄgot jag velat göra.
Grattis i efterskott pÄ din dag!Ja, det rÀcker gott, tycker jag!
Jag kÀkade en kaka i alla fall!![]()
Dom fyller vÀl pÄ nÀr jag servar bilen men annars typ aldrig? Men jag anvÀnder extremt sÀllan spolarvÀtska.Hur ofta fyller ni pÄ spolarvÀtska? Jag anvÀnder nog en skvÀtt (eller mer) dagligen. Köpte bilen den 18 november och har inte fyllt pÄ hittills. Hur stor Àr den behÄllaren?! Hondan fyllde jag pÄ mycket oftare.
AnvÀnder ganska mycket spolarvÀtska, sÄ brukar fylla pÄ dÄ och dÄ. Typ samtidigt som jag kollar oljan och kylarvÀtskan. NÄgon gÄng i mÄnaden alltsÄ.Hur ofta fyller ni pÄ spolarvÀtska? Jag anvÀnder nog en skvÀtt (eller mer) dagligen. Köpte bilen den 18 november och har inte fyllt pÄ hittills. Hur stor Àr den behÄllaren?! Hondan fyllde jag pÄ mycket oftare.
TackGrattis pÄ födelsedagen @EmmaW![]()
Jag var dum och drack tvÄ burkar energidryck idag sÄ jag har mÄtt halvkyvens typ sedan lunch... nu börjar det Àntligen slÀppa!
AnvÀnder ganska mycket spolarvÀtska, sÄ brukar fylla pÄ dÄ och dÄ. Typ samtidigt som jag kollar oljan och kylarvÀtskan. NÄgon gÄng i mÄnaden alltsÄ.
Tack sÄ mycket!Grattis i efterskott pÄ din dag!![]()
AnvÀnder ganska mycket spolarvÀtska, sÄ brukar fylla pÄ dÄ och dÄ. Typ samtidigt som jag kollar oljan och kylarvÀtskan. NÄgon gÄng i mÄnaden alltsÄ.
Jag anvÀnder ocksÄ rÀtt mycket - och brukade ocksÄ behöva fylla pÄ rÀtt ofta med förra bilen. Men detta Àr ju jÀttekonstigtSamma hÀr
Jag har aldrig fyllt pÄ i nuvarande bil, har haft den i tre ÄrJag anvÀnder ocksÄ rÀtt mycket - och brukade ocksÄ behöva fylla pÄ rÀtt ofta med förra bilen. Men detta Àr ju jÀttekonstigt? Inte fyllt pÄ pÄ ett halvÄr...
![]()
Den kanske Àr sÄdÀr smart och fyller pÄ sjÀlvJag har aldrig fyllt pÄ i nuvarande bil, har haft den i tre ÄrAntar att den fyllts pÄ nÀr den varit inne pÄ service sÀkert, annars mÄste tanken vara enorm
![]()
Det Àr inte ens hjÀrtklappningar, jag blir liksom illamÄende och skakis. Som om jag vore rejÀlt bakfull. Hur folk kan pimpla burk pÄ burk kommer jag aldrig att begripa.BlÀÀÀ stackars hjÀrtat