På väg. Sjukt trött sovit dåligt. Hoppas kunna vila på tåget lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hip, hip Hurra!Idag är vi på roadtrip och ska få nyckeln till huset. Idag är det PÅ RIKTIGT!![]()
) Dom få gånger jag behövt lämna blodprov har jag stuckit själv, mina kärl "rullar" och det behövs lite specialövertalning och extra handkraft på rätt ställe för att det ska lyckas så sist jag kom in överlämnade sköterskan röret med ett "ja just ja, det var ju du" och satte fingret på ena sidan kärlet medan jag stack, det gäller att sticka snett och inte som vanligt, då funkar det.Sovmorgon till 06:30 Sjukhusbesök (de behövde bara sticka 3ggr idag för prover) Sköterskan Har du alltid varit svårstucken? Jag bara - Ja men nu efter transplantationen har det blivit mycket bättre.
Vi skrattade bägge två och hon sa att hon gillar mig men inte mina kärl.
Nu är jag på kontoret i Skövde och kollar av butiken lite samt ska på kundmöte över lunch. (Jäj slipper matlåda)
lla dieten bara då de gärna vill ha pizza och helt ärligt det vill jag också. Finns inget bättre än att äta pizza på plats ute på pizzerian. Var gång jag handlar hinner den alltid kallna och man fr värma på den i varmluftsugnen hemma.
Nu äter vi pizza väldigt sällan så nu ska det bli extra gott.
Bra dag idag tycker jag allt. Solen skiner och det är nästan 20gr Tur för alla studenter idag
När grannen hade sin gamla schäferbuse kvar fick han som vanligt vara lös när hon var i stallet, när han inte syntes till trodde hon han låg och sov i skuggan nånstans men icke, han hade hittat nya polare uppe i skogsbacken bakom stallet, en rådjursfamilj han blivit kompis med och dom hade jättekul däruppe så matte smög ner till stallet igen och fortsatte och han och rådjuren träffades dagligen. När hon ropade kom han så han följde inte med dom nånstans utan dom var bara där bakom stallet på samma plats. En gång försov han sig, då låg han och hela högen rådjur och sov i värmen.Snart dags för lunchpromenad med hundarna. Blir en favoritrunda i skogen. Ska ta med kameran ifall något rådjur visar sig![]()
Åhh pizza!Sovmorgon till 06:30 Sjukhusbesök (de behövde bara sticka 3ggr idag för prover) Sköterskan Har du alltid varit svårstucken? Jag bara - Ja men nu efter transplantationen har det blivit mycket bättre.
Vi skrattade bägge två och hon sa att hon gillar mig men inte mina kärl.
Nu är jag på kontoret i Skövde och kollar av butiken lite samt ska på kundmöte över lunch. (Jäj slipper matlåda)
lla dieten bara då de gärna vill ha pizza och helt ärligt det vill jag också. Finns inget bättre än att äta pizza på plats ute på pizzerian. Var gång jag handlar hinner den alltid kallna och man fr värma på den i varmluftsugnen hemma.
Nu äter vi pizza väldigt sällan så nu ska det bli extra gott.
Bra dag idag tycker jag allt. Solen skiner och det är nästan 20gr Tur för alla studenter idag
24,7 inne och 29.2 ute, jag gömmer mig i skuggan.Vi har 26 grader inne, 27 grader ute
så nu är ac:n installerad och än så läge kan jag inte säga annat än att jag ÄLSKAR den
![]()