Jag blev inspirerad och bakar också scones nu!Ätit en god scones och ska sätta mig och lyssna på ljudbok och sy lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev inspirerad och bakar också scones nu!Ätit en god scones och ska sätta mig och lyssna på ljudbok och sy lite.
Är du säker på att det är en ungdom?Det påstås ju att svenskabetygen bland ungdomarna sjunker och efter att ha läst denna annons finns inte längre något tvivel.
"
Hej jag söker efter en duett kaross
Den ska ha delad framruta Rutuna ska vara fina bak och fram och döra ska var fullt komblta kaross gör inget om det är dålig ska ha att kapa lite blått som tack och hörnen vid backstam det gör inget om den inte finns i registret bild på dartens a traktor jag bo i jönköping län"![]()
Jag tänker att med all den stavningshjälp som finns numera är det rätt märkligt att lägga upp en sådan här annons.Det påstås ju att svenskabetygen bland ungdomarna sjunker och efter att ha läst denna annons finns inte längre något tvivel.
"
Hej jag söker efter en duett kaross
Den ska ha delad framruta Rutuna ska vara fina bak och fram och döra ska var fullt komblta kaross gör inget om det är dålig ska ha att kapa lite blått som tack och hörnen vid backstam det gör inget om den inte finns i registret bild på dartens a traktor jag bo i jönköping län"![]()
Jag tänker att med all den stavningshjälp som finns numera är det rätt märkligt att lägga upp en sådan här annons.
Jag blir mest förvånad över att det ens är möjligt att stava så illa, undrar om personen gick 2 år i samma klass och slutade efter andra klass och ägnade sig åt "livets hårda skola" istället?Är du säker på att det är en ungdom?
På sista raden läser jag det som ”bild på dotterns a-traktor”
Ja, jo, men nu skrev du ju just om ungdomar…Jag blir mest förvånad över att det ens är möjligt att stava så illa, undrar om personen gick 2 år i samma klass och slutade efter andra klass och ägnade sig åt "livets hårda skola" istället?
Har inget emot att de pratar med kollegorna men avbryt för hej eller ett leende eller att säga summan för att visa att kunden faktiskt existerar när det inte är stressigt. Kom på att det är nog samma som gjort så förut men saksamma det är inte som när alla kvinnliga på den affären vägrade hälsa för en massa år sedanDet där händer mig också någon gång ibland i mataffären. Jag kan tycka att det är lite märkligt, men tycker inte att det är något att bry sig speciellt mycket om. Ibland blir ju folk distraherade av något annat och glömmer vad de borde göra.
Jag har träffat på vuxna som stavat likadant och värre men då har personen iallafall försökt och använt autocorrect så långt det gick, här handlar det om en yngre förmåga gammal nog att få ratta en a-traktor.Ja, jo, men nu skrev du ju just om ungdomar…