Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker det gör inget annat än regnar o skvätter hela tiden, gräver jag 3-4 cm ner i jorden så är det vått, samma i skånehuset@dobbis Varför förvånad?? Det är ju SNUSTORRT överallt!
Det måste vara högst lokalt hos dig...Och jag tycker det gör inget annat än regnar o skvätter hela tiden, gräver jag 3-4 cm ner i jorden så är det vått, samma i skånehuset
Du och jag, vi får lyssna på lite av deras musik ikväll iställetAVIS! Jag har verkligen inte koll, upptäckte tidigare idag att de kommer hit, så sur på mig själv! Hoppas att det blir awesome!
Lokalt på två ställen eller bara just där @dobbis är?Det måste vara högst lokalt hos dig...
Under inledningen av 2026 är det ovanligt låga vattennivåer i både sjöar och grundvattenmagasin i Skåne. För att undvika en akut vattenbrist under våren och sommaren är det viktigt att vi minskar vår vattenanvändning där det är möjligt. På den här sidan hittar du information om vattenläget i Skåne, frågor och svar samt tips på hur du kan spara vatten.
Sidan uppdaterad 19 maj 2026.
https://www.lansstyrelsen.se/skane/...h-hantering-av-torka/vattenlaget-i-skane.html
I och för sig.. Hade det varit The Offspring eller Green Day hade jag nog blivit mycket, mycket surareDu och jag, vi får lyssna på lite av deras musik ikväll istället![]()
I och för sig.. Hade det varit The Offspring eller Green Day hade jag nog blivit mycket, mycket surare
Får väl vara glad över den biten åtminstone![]()
Det kommer här på måndagJag vill ha REGN!!!
Allt är dammigt av pollen. Tvättar, och torktumlar istället för att hänga uter för att inte få pollenlakan.. Jag snorar nog ändå om nätterna.Det måste vara extremmycket pollen just nu?! Trots antihistamintablett så kliar ögonen och jag nyser och snorar....![]()
Samma här och sen efter det ska det tydligen skvätta var o varannan dag, och jag har ingen lust att lägga plasttak i regn eller gud förbjude blåst.Det kommer här på måndagHär är inte snustorrt men visst det behövs ändå...men jag vill ha mer väder som vi haft i dag
![]()
Jag tänkte lokalt när @dobbis är i Skåne. Hennes andra ställe har jag ingen koll påLokalt på två ställen eller bara just där @dobbis är?
Här har det varit riktigt april väder de senaste par dagarna, blandat regn och sol. Så det är skönt med lite fint väder idag.
Var du på Green Day på gärdet förra året?I och för sig.. Hade det varit The Offspring eller Green Day hade jag nog blivit mycket, mycket surare
Får väl vara glad över den biten åtminstone![]()
Avis! Förstår inte varför jag aldrig gick på Chester-tidenTvärtom för mig - Linkin Park är väl typ det enda band som jag verkligen vill se live. (Har varit på en av deras konserter i Globen, för ett gäng år sedan - på Chester-tiden.)
Fuuuuuuuuuck *avgrundsvrål*Var du på Green Day på gärdet förra året?