Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avis! Förstår inte varför jag aldrig gick på Chester-tiden
Tycker dock att Emily passar in toppen i bandet och gillar verkligen nya skivan![]()
Lite sen på bollen men japp, det är helt galet. Jag tar tablett varje dag men får ändå dras med ögonklåda, snörvel och hostande.![]()
Men varför? Dom säljs ju med flera ben i påsenSatt in kycklingben i ugnen. Det blir sex dagar i följd jag äter kyckling.
Men varför? Dom säljs ju med flera ben i påsen
Personkemin är absolut jätteviktig, men någon erfarenhet bör finnas också anser jag.Att det i vissa fall kanske är bättre med en person som inte jobbat som personlig assistent tidigare, men där personkemin stämmer. Jämfört med en som har kunskap men där personkemin inte stämmer. Har dock inte någon erfarenhet från yrket.
Det är inte björkpollen som syns mest, det är högst troligt från tall eller gran.Tydligen ganska låg björkpollen nu men bilen är då gul...
Jag stötte vid ett sådant träd och då rök det ifrån det, så då skakade jag det lite för att jag undrade vad det var och då rök det ännu mer. Definitivt det som ligger överallt här!Det är inte björkpollen som syns mest, det är högst troligt från tall eller gran.
Fast det krävs jobb för att få erfarenhetPersonkemin är absolut jätteviktig, men någon erfarenhet bör finnas också anser jag.
Inte bara det, även om inte vattenmagasinen under jord fylls på så hindrar regn ännu mera avdunstning från aqviferna under fötterna på oss. Blir det en het och blåsig sommar blir det kris på riktigt, då lär aqviferna eka tomma snart nog.Jag tänkte lokalt när @dobbis är i Skåne. Hennes andra ställe har jag ingen koll på. Skämt åsido, det varnas flitigt för risk för skogsbränder här...
Det är verkligen snustorrt i södra Sverige. Vi behöver MASSOR med regn - för skördarnas skulle också.