Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan ha råkat bunkra glass på vägen hem från gymmet :o . Woops! Så kan det gå när det är varmt och en blir sugen på en glass. Men nu har jag goda styckeglassar i frysen, känns rimligt med tanke på säsongen (köpts i flerpack, åtminstone lite rimligare pris än att köpa styckvis. Och Ica Basic chokladstrutar är faktiskt riktigt goda och prisvärda!).

Klippt gräset, bakat kladdkaka med barnet och latat mig i solstolen i skuggan en stund.
Funderar på att laga pastasallad till kvällsmat kanske. 🤔

Hämtar ut mitt beställda garn, så nu kan jag sticka klart sonens tröja och börja på nästa. 😁

Trevlig dag med loppisbesök (köpte inget, tack och lov :D ) och lunch på konditori med god bakad potatis :) . Nu har jag övat på presentationen en gång till samt laddat upp den till lärplattformen och mejlat den (ytterligare en gång) till mig själv. Nu får den banne mig vara klar :D!!

Har beställt ett par tuber av min nuvarande favorit-spf. Rabatt pga kort datum (149:- istället för 499:- per tub), och så morsdagskampanj 2 för 1 ovanpå det. Så totalt 179:- inkl frakt istället för 998:- :up: . Inget att spara på iom kort datum, men det gör inget för det priset. Har använt den på både tatueringarna och i ansiktet på sistone, så det går åt mer och den är väldigt trevlig (hatar när spf blir kletig på armarna under dagen på jobbet, vilket många för kroppen blir när jag bättrat på ett par gånger..).

Nu ska jag duscha och tvätta håret.

Jag och katten har ätit middag. Borde verkligen städa och lägga undan kläder. Men just nu har jag noll motivation.

Har verkligen rensat garderoben ordentligt. Så mycket gamla kläder som jag inte använt på flera år och inte kommer att kunna använda. Bl.a kortkorta kjolar.

Jag har gjort mig en kopp te, hämtat virkningen, och planterat mig i fåtöljen på balkongen. Världens finaste håller mig sällskap. Vi får se om det håller sig till sällskap eller om det ska övergå till stjälp. 😁🩷

IMG_20260531_184239.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar