Nej jag känner att han inte verkar riktigt riktig liksom, och anledningen till att jag valde bort honom från början var faktiskt att han svor åt mig, satte sina känslor först och inte hade förståelse för mig alls när jag tackade nej till videosamtal redan vid första tillfället vi började skriva. "Satan så besviken jag blir" fick mig att inte svara något mer och istället gå vidare med den jag träffade på en dejt och som på riktigt visade intresse, ställde frågor, var trevlig osv. Svärmannen skrev flera gånger efter och jag ignorerade, hade gjort klart för honom vad jag ville då och sedan när dejten ghostade pratade jag lite igen, tänkte han kunde få en chans, men hur jag än försökte få honom att göra bättre ifrån sig fattade han aldrig vinken så till slut sa jag som det var- han valdes bort pga sexsnack och ointresse för mig, dejten valdes pga bristen av sexsnack och intresse. Trots att jag alltså var tydlig hela tiden, aldrig otrevlig utan sa till att jag inte var intresserad av sex så fortsatte han med sitt mönster.
Det har varit intressant att se hans mönster, och intressant att förstå mina egna känslor gentemot det, bara konstant avig. Jag läser människor ändå rätt bra, men är lättmanipulerad tyvärr, antagligen för min rädsla för arga män och vad det triggar, så för mig som person har det här varit nyttigt att se mönstret.
Visa bifogad fil 186062
Alltså, han är på något vis så oerhört svartsjuk liksom, det genomsyrar allt han skriver egentligen!
Nåja, det är aldrig fel att lära sig mer om människor- andra och sig själv