Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om Boox ^^ Så man måste ha koll på märke för att kunna se vilka böcker som finns? Är det typ som en mobil med en app man köper igenom? Varför behöver det alltid vara så jäkla mycket valfrihet, ge mig bara en liten platta med böcker att läsaJag har en boox, det enda problemet är att det inte går att få tag på de böcker jag vill läsa i Sverigeuppskattar att den har Android.
Det jag menar är att böckerna jag vill läsa finns att köpa på Amazon som e-böcker, men de går inte att köpa i SverigeAldrig hört talas om Boox ^^ Så man måste ha koll på märke för att kunna se vilka böcker som finns? Är det typ som en mobil med en app man köper igenom? Varför behöver det alltid vara så jäkla mycket valfrihet, ge mig bara en liten platta med böcker att läsa![]()
![]()
Jag brydde mig aldrig om vilka betyg jag fick, det enda som var viktigt var att så fort det bara gick komma så långt från skolan och mina mobbare det bara gick och hade det varit idag hade jag blivit hemmasittare och utbildat mig själv, jag är i stort sett autodidakt och löser problemen vartefter dom uppstår.Betygsättning idag. Baksidan med mitt jobb, att behöva sätta betyg på eleverna. Inte för att det är en tråkig uppgift, utan för att betygen påverkar deras självbild alldeles oavsett vad vi säger. Och det finns alltid några elever som blir ledsna och besvikna, oavsett hur mycket betygssnack vi har under terminens gång.![]()
Idag blir det nog en varm dag. Redan 18 grader
Ja dagen går segt som satan idagTrodde klockan var kvart i tolv![]()
Hur många hästar har du?Pratat med min fantastiska veterinär om skitponnyn och han bekräftade väl egentligen bara det jag redan visste. Alternativen krympte ytterligare. Men han sa också att det var länge sedan vi hördes och att det var skönt att alla ändå mår bra. Med tanke på att han har varit mitt nästan mest ringda nummer sista 2 åren och dessutom frivilligt svarat och hjälpt mig på hans lediga tid som kvällar, helger och även på sin semester så var det skönt att känna att det var ett tag sen vi hördes. Han är lite knepig men det är nog jag med så vi funkar fint ihop och han är guld med hästarna.