Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns ex rTMS (magnetstimulering) som inte påverkar minnet. Jag har ingen personlig erfarenhet men har sett goda resultat av det. Men det ska finnas att tillgå och jag är inget proffs. Hoppas de hittar något för dig så du kan få ett stabilare mående❤️
Kan fråga om det finns här. Tack. ❤️

Jag skrev för övrigt tidigare i någon tråd om att jag blev lurad på en gräsklippare. Googlade, hittade ett bäst-i-test som såg legit ut, köpte gräsklipparen som vann, fick hem den, insåg att det var skräp, googlade lite mer och insåg att jo, jag blev lurad.

Tack för Klarna! Använder alltid Klarna när jag beställer från sidor jag inte är helt säker på (som jag till exempel beställt massor av gånger förut, vet att kundtjänst är bra osv). Så nu, när jag betalat 2700 ish och var lurad så skrev jag till Klarna, bifogade lite mail och efter ett par dagar betalar de tillbaka hela summan. Så enkel lösning! Vet att alla inte gillar Klarna men det är gång nummer två eller tre de hjälpt mig.

Jag har samma erfarenhet av Klarna, har något krånglat har jag fått hjälp.

Det finns inget syre! Eller ja det gör det väl men fy tusan så kvavt det är.
Vill ha åska.
Fixat rundan och sitter under filten med kaffe.
I dag ska vi till jumpyard med sjuorna.🫣
11 arbetsdagar till semester.
IMG_0369.webp

En klassiker :D Back in the day byggde en kompis en extra box när hon byggde stall hemma på gården för det kunde ju vara bra till förvaring etc. Jo tjena... det landade en till häst där på ca två millisekunder! :rofl:
+ @EmmaW Jag byggde för 3 hästar...

Men den ena gick ju faktiskt att göra om till 2 små så jag hade 4... sen fick de flytta på sig och det tillkom en box i stallgången för den lilla så jag kunde ha 3 stora...

Så glad fr att vi aldrig fixade lösdriften...... :rofl:

Men den ena gick ju faktiskt att göra om till 2 små så jag hade 4... sen fick de flytta på sig och det tillkom en box i stallgången för den lilla så jag kunde ha 3 stora...

+ @athena_arabians
Att ha en extra box betyder bara att det finns plats för en häst till 🤣
Jag hade två boxar men också två lösdrifter och för mycket bete för två....:angel: sen blev dom tre....höll ut i det längsta men till sist kom box nr 3 upp. Nu klurar jag på enklast att sätta upp box nr 4 vid behov :rofl: (Har litet stall och behöver egentligen platsen till annat)

Nu står ju alla mina på lösdrift men vid behov kommer dom in på box och alltid vid nyår.

Sen är det ju faktiskt slyngelns fel att både hingsten och stoet kom hit men jag är så glad över att dom är här för dom är fantastiska båda två :love:
Slyngeln däremot hade jag nog gärna sålt men det känns inte aktuellt just nu om han ska ha ett drägligt liv :cautious:

12 platser i stallet. Och en lösdrift.
Så kom en häst vi ville ha i karantän iom flera dräktiga ston. Exet smällde upp en box på logen.
Tror ni den revs sen.... :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur