Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé!På en rejäl fylla kommer du i alla fall sova, antingen på toa eller i sängen![]()
Lär räcka med en lätt-öl.Det där är min tanke ibland också och jag är nära inpå nykterist![]()
Älskar ja och nej-frågor. Inga långa haranger och utsvävningar. Nej.Mitt jobb går i stort ut på att säga nej.
-Kan man göra så här?
-Nej!
-Jag skulle vilja...
-Nej!
-Har du möjlighet att...
-Nej!
-Kan jag sätta i den här usb-stickan?
-Nej!
-Får jag klicka på länken?
-Nej!
Man är inte full förrän man har skitit på sig, det sa en gammal Waxholmsskeppare en gång.Man kanske skulle skaffa sig en rejäl fylla (säger jag som inte druckit alkohol på 24 år typ. Alls).
Nä bättre att försöka sova…
Arkiv i underjorden är läskiga sakerUgh. Har fått överlämnat en grej som ska ner i arkivet. I dag fick jag en begäran som kräver att jag tittar i det materialet.
Smidigt, jag har inte hunnit lägga ner det så det går fort och jag slipper gå ner i underjorden! tänkte jag.
Klipp till jag hittade den delen jag behöver, men inte exakt vad som frågats efter, plus en miljard fel. Kommer alltså behöva göra om allt. Precis allt, för i det här skicket går det inte att förstå hur man ska leta i materialet![]()
Skulle ligga stör mig tråden...Stadium har erbjudande på löparskor, så tänkt passa på men skon jag vill ha är undantagen från erbjudandet och det verkar vara många andra löparskor också vara![]()
Stadium har erbjudande på löparskor, så tänkt passa på men skon jag vill ha är undantagen från erbjudandet och det verkar vara många andra löparskor också vara![]()
De har inte Nike, kollade förut.Jag hittade mina på sportshopen, de har ofta 25%