Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klar med mitt pass! Hade kanske fem kunderPuh, ska hoppa in i duschen för att sen åka till fotbollsplanen och stå i kiosken. Jag måste bara gnälla lite, det kommer nog bli bra ändå!
Nu är jag sällan på hotell eller liknande, men det fungerar likadant på mitt jobb i butik.Plus att det funkar ju inte så bra (det där att få saker gratis) om en är sjukt otrevlig. Jag tror jag fått mer gratis/perks genom att vara trevlig... rumsuppgradering, tidig incheckning, sen utcheckning etc. Just för att jag alltid är trevlig och frågar vänligt när det gäller in/utcheckning (det är absolut inget jag gör varje gång men ibland när jag fått ett möte i sista sekunden som jag inte kan ta i lobbyn eller liknande).
Åh pecannötpaj!Varit och köpt en bit pekannötspaj som jag ska äta i kväll.
Saker som bara händer. Ganska fascinerande att man bara förflyttar sig.skulle måla om vardagsrummet, fortsatte visst till köket.... nu är jag tydligen i sovrummet![]()
Verkligen! Mitt kök var vitt nu är det ljusgrått!Saker som bara händer. Ganska fascinerande att man bara förflyttar sig.
Och jag är HELT säker på att de bara tycker att det är jättekul att kunna hjälpa dig...Jaghar underbar avkomma med sambo. Ny duschstång sitter uppe.
Dörrar öppna och flera gånger har guldbaggar hälsat på. Trodde det var en humla först med sen såg jag vad det var.![]()
Skönt att du glömde telefonen, tycker jag....Bebis-huggorm utanför stallet idag. Låg och solade tills den uppfattade mina steg och slingrade sig iväg med full luktinsamling aktiverad. Söt som hallon, men hade ingen telefon att fota med, annars hade ni fått en söt djurunge-bild att njuta av!
Jag såg med en bebishuggis på promenaden innan. Hur söt som helst!Bebis-huggorm utanför stallet idag. Låg och solade tills den uppfattade mina steg och slingrade sig iväg med full luktinsamling aktiverad. Söt som hallon, men hade ingen telefon att fota med, annars hade ni fått en söt djurunge-bild att njuta av!