Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lagt en order på helt nya stötfångare till både Pv-n och Duetten eftersom dom gamla dels ser ut som skit, är rostiga och ett hopplock av delar som inte passar så nu blir det helt nya i rostfritt syrafast högglanspolerat från Ho Shi Mihn City i Vietnam. Firman där tillverkar "kromdelar" i rostfritt efter gamla mallar till i stort sett alla äldre fordon av alla märken och kvalitèn är helt outstanding och kromhalten är betydligt högre än här i miljönissarnas förlovade land där även rostfritt rostar eftersom företagen inte får ha i så mycket krom av "miljöskäl". :cautious:

Gissa vad jag tycket om miljönissarnas agenda för att "rädda världen" fast det blir helt tvärt om istället när livslängden minskar drastiskt på prylarna.:mad:

Lassat av kartonger, får gå några varv till tyvärr. Men det ska rensas! Så irriterande när man inte har bil, det är ju inget tungt men mycket otympligt så jag kan bara få med mig en del varje gång. Men jag vill verkligen få det gjort. Jag går åt fler och fler lyktor till mindre och mindre blommor.

Nu vill jag ju gärna också kunna sitta på balkongen i solskenet.

Jösses vilket regnväder vi hamna mitt I vid handlingen på Citygross, tom forsa in vatten vid ingången 🙃. Sen förbi Brink också för bla köp av årets första vita gurka, vår östgötska delikatess 😍👌. Nu ska sambon greja med sitt och jag till stallet en sväng innan jag ska greja här hemma. Skönt med ledighet till onsdag kväll 😊.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka