Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som när jag skulle ha hembesök från en biståndshandläggare om att få boendestöd, och mina nycklar satt kvar på utsidan av dörren när hon kom 😅
Jag fick påknackning av två civilklädda poliser en gång, de letade efter grannen på tredje våningen egentligen och undrade om jag visste om han var hemma, och lite annat. Jag visste inget så de skulle gå upp helt enkelt, men några sekunder senare knackade det igen - och en av dem påpekade att jag hade nyckeln i låset på ytterdörren. :angel:

Sådär, nu har jag lämnat det sista lasset kartonger. Nu röja resten och tvätta golvet, och tvätta av soffan. Sedan moppa golvet - helst i natt när inte grannen under märker när det droppar

På ridskolan. Sista för terminen. Alltid så väldigt vemodigt.
Lyssnar på fåglarna. Ska snart gå in och se om det finns lite hästar att pussa på. Har också med mig äpplen :love:
Du handmatar dom väl inte? Det får man iiiinte göra "för då blir dom nafsiga" har jag hört hur många gånger som helst vilket är 100% lögn. En hästägare i grannens stall har för sig det så när jag besöker stallet har hennes häst och jag bestämt att då får han morotsbitar bakom ryggen på mig :angel: och hon ser aldrig att han tuggar på nåt, när hon tittar tuggar han inte.:laugh:

Det är livsfarligt att sätta sig.
Man kommer inte upp sen
Eller hur! Jag var så duktig med hundarna och är lite glad att kisse tvingar mig upp nu.

Vi blev i alla fall ute en dryg timme i parken innan det där jäkla säckpipebandet satte igång på granngården igen! :cautious::D En nästan hel timme av aktiv lek dessutom så förhoppningsvis räcker det. Det tog dock död på vår sista lysmask så imorgon får det bli skogspromenad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka