Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt gå ut med katten och massa annat men det regnar. Så har suttit och spelat tvspel sedan klockan 6 i morse och tryckt i mig godis :D Nu börjar jag tröttna, sådär 9 timmar senare. Funderar på att rensa ur garderoben och baka bröd :d
suck, baka bröd behöver jag också göra. Tycker inte jag gör annat trots att jag bara äter en skiva om dagen. Tog sista brödbiten i frysen igår.

Detta blev dagens loppisfynd! Känner mig nöjd :)

Ska gå till porslinstråden och se om någon kan hjälp mig med skålen som har öron :up:

CBE5C629-2A9B-44D7-B0E4-AF2D5987A26E.webp

Klipper gräset, har satt upp bromsfällan, släppt ut hästar, mockat stallet, städat stalltoan, vattnat jordgubbsplantor, skördat örter och satt en chimichurri, satt picanhan som sen ska grillas på 60 grader i ugnen med chimichurri och timjan, förberett rödvinssås och rensat ogräs. Kort stunds vila!

Och nu kom solen tillbaka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 881
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 201
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka