Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill ha en ny varmvattenberedare, den nuvarande avled i måndags. Eller rostade sönder och löste ut jordfelsbrytaren (tur att vi har en sån). Alternativt att det nya systemet kopplas in…

Annars åt jag sen lunch i Finland igår på tjänsteresa 🥳

Idag flexar jag (kom hem vid 23), ska fixa pass till mig och barnet :)
Önskar nästan att min skulle ge upp. Den är bara på 30 liter och det känns ovärt att köpa en större innan denna slutat funka...:(

Blev addad av ett mysko konto på insta. Det var ”stängt” så jag addade tillbaka för att få se vem det var. Fick då detta dm. Alltså sååå taskigt. Personen vill tala om för mig att jag kommer dö, eller va?

Bifogade filer

• 7528EAB5-465B-44D6-9F1C-3D048FE2EEF2.webp
    7528EAB5-465B-44D6-9F1C-3D048FE2EEF2.webp
    64,4 KB · Visningar: 81
Är det någon här som förstår sig på iphone och icloud? Jag blir lite idiot på min telefon! Den klagade på både fullt iphoneminne och fullt icloudminne så jag köpte till mera icloudminne och tänkte då att den självklart "flyttar" dit alla bilder (som är det som tar störst plats) men icke! Har massa minne kvar nu på icloud men iphoneminnet är fortfarande fullt! Och när jag scrollar längst ner i bildgalleriet så står det "Återskapa från icloud har pausats. För lite icloud-lagring"
WTF känner jag bara 🤯

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 881
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 655
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 201
Senast: Mia_R
·
Tjatter Kom hem efter kejsarsnitt igår, snittet 2 dagar gammalt. Visar sig att min "medel-mot-hård" madrass är på tok för mjuk för att jag ska...
Svar
6
· Visningar
477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka