Vad gör vi CLXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
😆 jag som klagade pĂ„ alla tidiga lĂ€karstider! Idag damp det ner tvĂ„ kallelser. Den ena 14.30. Och sĂ„ denna rekordartade?! 😆

Visa bifogad fil 99782
Ask and you shall receive...
Livet: "ok, nu kompenserar vi varje kl 8-tid med att senarelÀgga nÀsta tid tvÄ timmar"

Jag hade en fabulös tid kl 17 (tror jag det var) pÄ nationaldagen. Stackars personalen.

Tittar pÄ draktrÀnaren med barnen, eller just nu Àr den pausad för toabesök. Har förtidsrösta och kört intervaller pÄ löpbandet. Lutar Ät vin snart, det har blivit lite av min fredagsgrej för jag sover sÄ bra med 1/2 glas vin i kroppen :o

Blev nudlar till kvÀllsmat, kÀnns som barndom för mig dÄ jag ofta Ät det nÀr jag kom hem sjÀlv frÄn skolan.

Haft en kompis över pÄ fika, sÄ mysigt. Inte pratat sÄ mycket pÄ hela veckan!

Hade ett sammanbrott pĂ„ jobbet men blev tillslut Ă€ndĂ„ klar med det jag hade tĂ€nkt, stĂ€ngde fort ner innan nĂ„got annat skulle dyka upp 😂

Nu ganska slut, men ÀndÄ pÄ ett skönt sÀtt :heart

Pysslar med mina blommor. Flyttar om lite i vardagsrummet. Borde ta tag i disken istĂ€llet 😂
IMG_20220909_200616.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt vÀder det var igÄr! Inte lika trevligt idag men uppehÄll Ànnu sÄ jag ska... 75 76 77
Svar
1 527
· Visningar
54 597
Senast: Asko
·
Tjatter Kissade hundarna i trĂ€dgĂ„rden igĂ„r kvĂ€ll vid 21. SĂ„g nĂ„got konstigt i ögonvrĂ„n och kollade upp. đŸ‘œ Nu var det ju tyvĂ€rr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Kropp & SjÀl I sommar verkar jag bli ensam med semester hÀr hemma. Jag har egentligen inga problem med att vara hemma, har hur mÄnga projekt som...
Svar
18
· Visningar
603
  • LĂ„st
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 651

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok