Vad gör vi? Del CCVII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Efter en hĂ€rlig helg med vintervĂ€der 😍 och nu ikvĂ€ll 16-17 grader kallt nĂ€r vi tillsammans kvĂ€llsfodrade hĂ€starna Ă€r det hög tid att sova, godnatt pĂ„ er â­ïžđŸŒ™.

• Gilla
Reactions: Sel
Är det nu jag ska berĂ€tta att jag sĂ„ga ner min vĂ€vstol o anvĂ€nde den i kaminen 🙈

Inte helt ovanligt, det hÀnde flera gÄnger under min uppvÀxt nÀr pappa inte lyckats sÀlja dem pÄ auktion och de som lÀmnat in dem inte ville hÀmta dem :D

De Àr helt enkelt för stora och otympliga för moderna boenden. Fast vi har faktiskt en vÀvstuga i byn för de som vill hÄlla pÄ :up:

Inte helt ovanligt, det hÀnde flera gÄnger under min uppvÀxt nÀr pappa inte lyckats sÀlja dem pÄ auktion och de som lÀmnat in dem inte ville hÀmta dem :D

De Àr helt enkelt för stora och otympliga för moderna boenden. Fast vi har faktiskt en vÀvstuga i byn för de som vill hÄlla pÄ :up:
Ähhh pappa har tre stycken i kĂ€llaren. Dock isĂ€r plockade sĂ„ tar ingen plats.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt vÀder det var igÄr! Inte lika trevligt idag men uppehÄll Ànnu sÄ jag ska... 68 69 70
Svar
1 397
· Visningar
50 218
  • LĂ„st
Tjatter Vi Àr i fÀltkontoret och kisse har tom egen sÀng. LÄÄng kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 847
  • LĂ„st
Tjatter HÄrt arbetande kisse Àr sur efter att ha blivit vÀckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 453
Senast: Mia_R
·
  • LĂ„st
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte pÄ TV-soffan igÄr. 99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
67 737
Senast: tanten
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• HönstrĂ„den II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna