Vad gör vi? Del CCX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, du har rätt.
Antar att det är upplägget och den aktuella kompetensen jag ruttnar på.

Dessutom präglat av 53 års erfarenhet av diverse diabetesläkare.
Å andra sidan, vem ska AT-läkarna lära sig av om inte de bra patienterna också? Alltså, de patienterna som mår bra, menar jag :D

Började dagen med en promenad med hundarna medan solen var påväg upp, magiskt!

Hade ett möte direkt kl 8 så ville sitta vid datorn senast 7.30 och förbereda mig och innan dess ha ätit frukost och kramat ungarna hejdå. Mötet löste ett den problem vilket var skönt! Nu ska jag hämta kaffe, starta robotdammsugaren och sen fortsätta jobba.

Blev väldigt stressigt sista timmarna på jobbet så helt uppe i varv och kan inte sova. Spänner mig i sängen och har bara tre värktabletter kvar, en till i kväll och två i morgon. Skickade att jag behöver få receptet förnyat och min läkare "ska se på saken". Jag kommer vara måttligt glad när vi ses på operation på tisdag om jag inte fått något nytt recept innan dess. :cautious:

Är så trött att jag mår lite illa. Hade planerat in att göra en sak på jobbet idag, men vi får se kanske. Eller så gör jag den då det innebär att röra lite på sig och att det motverkar tröttheten kanske? 🤔

Ätit lunch. Försöker se på en serie men solen ligger på rakt i tvn så ser knappt något. Får se klart senare när solen flyttat sig vidare. 😅

Tar det som ett tecken att jag får hitta på något annat att göra som att återställa efter gårdagens kaos jag skapade när jag möblerade om lite hemma. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 461
· Visningar
52 441
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 853
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 589
Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
806
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI