Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkligt mycket!Det REGNAR!!!
Jag sitter här och mumsar vattenmelon, fick helt plötsligt cravingÄtit middag och ska koka en ny kopp te.
Japp, ÖSREGNJäkligt mycket!
Nät som i spindelnät?Djupt besviken på mina vindruvor, tycker de ser skitäckliga ut så jag tänker inte ens smaka utan slänger de i morgon. Ser ut som det är nät på flera av klasarna så jag avbröt sköljningen och ställt dem utom räckhåll för annat än självmordskandidater.
Förra natten tyckte jag det var så lugnt, trodde vi lyckats skrämma bort de flesta av husockupanterna, känns ikväll som de samlat styrkorna. Just nu är det iofs tyst, men jag bör nog försöka klippa gräset ASAP så omgivningarna blir lite otrevligare utomhus. Undrar om jag fixar att dra igång röjsågen i morgon? Har som tur är haft den liggandes i sovrummet över vintern, med rullgardinerna neddragna så ingen kunnat titta in.
Alla dyrare verktyg har vinterförvarats inomhus, bort från alla blickar, ifall någon skulle fått för sig att försöka bryta sig in i garage och bod.![]()
Det sista läste jag inte rätt o fick läsa om flera gånger, tänkte att det kanske var lite välLördagsmys med älsklingen och katterna. Ett kg räkor, vitlöksbaguette, smirnoff original och double black till komedin Doggystyle
.
Den är riktigt bra, men du skulle kanske ha unnat dig en paus.Har ni återhämtat mig efter tio-femton minuters ångestgråt där jag knappt kunnat andas efter att ha sett alla fyra avsnitt av Adolescence. Nu är jag helt slut och känner mig febrig.