Ska nog äta nu och sen duscha. Tömma torktumlaren och diskmaskinen bör också finnas på listan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, horse virgin hereInteför att det är så konstigt alls men jag kan ha trott att du egentligen var någon annan( lika anonym för mig, tidigare användare) där detta inte hade stämt
![]()
Hur hamnade du här?Nope, horse virgin herestort intresse! Och lite mera kunskap än allmän person. Men ingen praktisk erfarenhet förutom en kort period på ridskola som liten och någon idrottsdag i grundskolan.
Vilket fint hus!Idag har jag orkat både jobba hästen lite och långprommis med hundar och sambo. Glad de dagar det går!
Så mysigt här i finväder!
Visa bifogad fil 167640I
Övre luckan var öppen ja.Men hur kunde du se det? Var övre luckan öppen? Det är ju olagligt om inte den lagen ändrats igen och jag missat det?!? Har själv aldrig någonsin transporterat häst med sadel på.
Tack! Vi trivs fantastiskt väl.Vilket fint hus!![]()
Åh det var över 20 år sen nu. Som liten galen hästtjej utan någon tillgång till häst så fick jag uppleva hästlivet på avstånd iställetHur hamnade du här?![]()
Förstår det, det är ju otroligt fintTack! Vi trivs fantastiskt väl.![]()
Men vill du verkligen ha matchande soffgrupp överhuvudtaget? Är inte det rätt trist? Röstar för roströd puff eller fotölj tänker finare med inte allt samma typ, eller? Så minskar du risken för att tröttna också vad du än kör på..Det är en hel soffgrupp på en stor soffa, fåtölj och sittpuff. Så lite av en utgift. Men har tänkt tanken att den kanske bara kan få flytta uppåt i huset. Vi har 3 våningar, så nya möbler kommer in längst ner sen flyttas det uppåt och det som tagit sig hela vägen till vindsvåningen får tillslut skänkas bort eller slängas![]()
Påminn honom om det nästa gång du sövt på dagenSövning av barn påbörjad och jag retar mig orimligt mycket på att helt plötsligt när sambon sövde på dagen så räknas det som en sövning och han skulle slippa ikväll (eller i alla fall fram till ett eventuellt byte) men att det aldrig räknas så när jag kör sövningarna dagtid.. Jaja han började ju iaf.