Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter helt vidrigt. Men du, lämna över ansvaret till socialsekreterarna så fort som möjligt! Om de anser att en orosanmälan är befogad så förstår jag kanske inte riktigt varför du ber dem vänta?
Påminner om en som recenserat den lokala ridskolan på Google: ”fint men blåsigt”.Läste precis en insändare från en "besviken kund". Hen hade bara varit inne i affären en kort stund men ändå hunnit få böter för att den inte lagt upp en p-skiva. Det sitter uppe hur många skyltar som helst som påminner om p-skiva. Men det är ju såklart parkeringens fel och inte personens så nu tänker hen inte handla där något mer. Orkar inte![]()
Diskar du inte i morgon?Hoppas detta var sista gången jag behövde handdiska.
Har beställt en minidiskmaskin med beräknad leverans på torsdag![]()
Visa bifogad fil 167863
Näe jag avskyr att diska så jag kommer att spara det till torsdag när jag förhoppningsvis kan stoppa in det i maskinenDiskar du inte i morgon?
Han har ju en sån söt mule.Varit duktig och mockat hage idag. Sällskapshästen är verkligen SÄLLSKAPShäst. Han stalkar en konstant man är i hagen. Så himla rar liten häst!
Min gubbe har skaffat sig en magkliare i form av lite sly. Där gick han/stod och vaggade fram och tillbaks flera minuter och skrubbade magen. Så söt!
Visa bifogad fil 167870
Ja, lilla silkeslena sjöhästhuvudet!Han har ju en sån söt mule.![]()
Det är så fint att hästar kan vara så olika men ändå vara fantastiska på sina egna sätt allihopa. Underbara djurJa, lilla silkeslena sjöhästhuvudet!Sambo kallar honom plysch-hästen för att han har så tunn och mjuk päls/hud.
Han "pratar" så mkt med hela ansiktet, inklusive minimulen.
Sällskapshästen har så där stora, köttiga läppar och låter som två gamla träskor som slår ihop typ när han äter, kloppklopp. Så gulligt ljud! Det kan ju min aldrig göra med sina tunna, miniläppar.![]()
Men vänta lite. Som du beskriver i din text så är det ni som gjort fel i trafiken. Det är alltid den som kör om som ska lämna företräde för möten.Blir fan förbannad på idioter i trafiken! Vi höll precis på att köra om en EPA när sambon precis upptäcker att en biljävel plötsligt i skymd sikt kommer så vi fick avbryta omkörningen kvickt. Jag är inte orolig för vår bilkörning men för vad andra idioter riskerar att ställa till det! Hen får gärna köra ihjäl sig men blanda inte in oss!!!!
Innan dess en härlig pratstund med gammal barndomsvän![]()
Ja, jag fick verkligen inte ihop händelseförloppet här? Trots att jag läste flera gånger.Men vänta lite. Som du beskriver i din text så är det ni som gjort fel i trafiken. Det är alltid den som kör om som ska lämna företräde för möten.
Har jag fattat fel så förklara gärna, för som sagt om du läser det du skrivit så kör ni om en epa i skymd sikt![]()
Du kanske ska söka läkare så det inte nåt annat?Så sjukt trött.
Trött på att inte vilja ha mat. Och på att vara öm i magen.
Det har varit en bra dag ändå men nu vill jag bli återställd.
Nä vi hade sikt på väg ut ur kurvan. Tääääänkte köra om när vi fick full sikt meeen så kom en bil swosh bakom oss från ingenstans och kör om oss, epan framför, och bilen bakom- genom högerkurva UTAN sikt framåt! Hade det kommit någon hade den omkörande bilen riskerat att fronta och kunnat bli en seriekrock med oss alla. Ursäkta min röriga förklaring, blev överrumplad och förbannadMen vänta lite. Som du beskriver i din text så är det ni som gjort fel i trafiken. Det är alltid den som kör om som ska lämna företräde för möten.
Har jag fattat fel så förklara gärna, för som sagt om du läser det du skrivit så kör ni om en epa i skymd sikt![]()
Skrev förklaring ovan. Jag beskrev nog dåligt pga upprörd.Ja, jag fick verkligen inte ihop händelseförloppet här? Trots att jag läste flera gånger.