Vad gör vi? Del CCXIII

Månadsmöte på kontoret. Förvirringen är total när chefen visar en PowerPoint-presentation och raden "Lyckad mässa i Tyskland. Vi har bra koll på våra KK!" dyker upp på skärmen.

KK visade sig vara en inte-så-vedertagen förkortning av KonKurrenter.

Till allas stora besvikelse, ska sägas.

På jobbet! Det är inte så dumt med balkongrum.
20250520_140942.webp

Trött som faen och dagens forumtroll vill vara snäll i pm: "Jag hoppas du brinner i helvetet jävla fitta. Om man är vuxen och mogen borde man inte hålla på med vuxenmobbning men tydligen så är inte alla på det här stället mogna. Väx upp och sköt ditt eget liv istället. Vem fan vill vara tillsammans med en sån jävla surkärring som dig . Jävligt ful katt har du också."

Lite sådär random förolämpningar är alltid trevligt. Påhittad katt också för även när jag haft har denne inte varit med på bild här. Om korkade troll inte tror att mina hamstrar på användarbilden är kattögon :rofl:
Hamstrar, tack, jag har undrat över din bild :D

Hamstrar, tack, jag har undrat över din bild :D
Haha såhär är det:
Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så :D
Nyligen gissade någon på pälsänger... :jawdrop:

En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta:o Den enda andra som jag vet hade en är@gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år :rofl: Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!

Haha såhär är det:
Det är en vanlig fråga! Speciellt efter att den nån gång blivit kapad i uppdatering eller så :D
Nyligen gissade någon på pälsänger... :jawdrop:

En gång i tiden gjorde två driftiga tjejer ( ingen aning om var dessa är idag) hamstrar i cenitlera som gick att köpa via Buke. Som i att man skickade småpengar i ett kuvert och fick sig hamster+ev tillbehör. Givetvis ville Elly ca 12 år ha två stycken. Honung och även sedan Blixtlås som syns på bilden. Vårdat dom ömt genom åren även om jag nu har lagt dom på ett så säkert ställe att de tydligen inte går att hitta:o Den enda andra som jag vet hade en är@gul_zebra som också kan ha fått en ny egentillverkad som ledtråd till HemligPåskhare i år :rofl: Så det är två hamstrar på ett lakan med ett hästhår från favoritponnyn. Helt logiskt!
Jag har också undrat över din bild… För mig ser det ut som två pigmentfläckar. :bag: :rofl:

Dags att åka till jobbet igen för att lösa av min kollega ett par timmar så han kan se barns föreställning, samma sak i morgon igen. Först ska jag jobba fm, sedan åka hem för att ett par timmar senare åka in och låta honom åka iväg för en föreställning och därefter återkomma och jobba klart medans jag åker till stallet. :up:

Trött som faen och dagens forumtroll vill vara snäll i pm: "Jag hoppas du brinner i helvetet jävla fitta. Om man är vuxen och mogen borde man inte hålla på med vuxenmobbning men tydligen så är inte alla på det här stället mogna. Väx upp och sköt ditt eget liv istället. Vem fan vill vara tillsammans med en sån jävla surkärring som dig . Jävligt ful katt har du också."

Lite sådär random förolämpningar är alltid trevligt. Påhittad katt också för även när jag haft har denne inte varit med på bild här. Om korkade troll inte tror att mina hamstrar på användarbilden är kattögon :rofl:

Jag hoppas du anmält trollet och att hen blir permanentbannad. En kallar INTE någon för j-la f***a! :rage:

Jo jag vet men ibland ändrar tåget färdriktning. Varit med om det innan.

Min plats är i djurkupen men inte ett enda djur och helt fullt. Vagn 2 är obokad och det var helt klart tjurrusning och vassa armbågar som gällde.

Blir fan förbannad på idioter i trafiken! Vi höll precis på att köra om en EPA när sambon precis upptäcker att en biljävel plötsligt i skymd sikt kommer så vi fick avbryta omkörningen kvickt. Jag är inte orolig för vår bilkörning men för vad andra idioter riskerar att ställa till det! Hen får gärna köra ihjäl sig men blanda inte in oss!!!!

Innan dess en härlig pratstund med gammal barndomsvän ❤️

Är helt utmattad. Men fick iaf gjort det mesta. Har ffa rett ut släktings ekonomi. Sett till att allacräkningar är betalda. Har nu medanvändaravtal så kan se till att inga mer skulder och fört över en stor summa från personkonto till sparkonto. Rensat lite i köket. Och idag var vi på Sahlgrenska och tog prover. Vi handlade också massor av mat och jag tog ut 1400 hundra kontant som hon har tills nya beställda kort med kod kommer. Jag kan aktivera hennes Nordea debitkort när jag är inloggad.

Jag är totalt slut och helt virrig och glömde min mobil och platta hos snälla släkting som kört mig överallt. Köpte en blombukett till snälla grannen som hjälpt. Tyvärr var hon inte hemma så jag lämnade den i hennes tidningsfack utanför dörren.

Får skicka blommor till snälla släktingen. Gud jag har gjort av med fruktansvärt mycket pengar. .

Det första jag ska göra när jag kommer hem är att slänga alla kläder i tvättkorgen och ta en lång varm dusch. Det kryper i mig och hur mycket jag än tvättar händerna tycker jag att jag luktar. Det är total misär. Just det, vi hann också med möte hemma hos henne av två socialsekreterare.

Pratade med dem efteråt och de vill göra en orosanmälan. Bad dem att vänta några veckor tills hon fått kort och koder. Jag skulle behöva komma ner och hjälpa henne med bankdosor och koder. Men jag har inte pengar, tid eller ork just nu.

Sitter och väntar på mitt tåg som går om två timmar.
Det låter helt vidrigt. Men du, lämna över ansvaret till socialsekreterarna så fort som möjligt! Om de anser att en orosanmälan är befogad så förstår jag kanske inte riktigt varför du ber dem vänta :confused: ?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 199
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
641
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 030
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka