Åhhh de är så jäkla goda.Köpte hem platta persikor idag, smakar sommar.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh de är så jäkla goda.Köpte hem platta persikor idag, smakar sommar.![]()
Överdelen är det godaste på kakan i mina ögonMen går det inte att skära av överskottet med en vass kniv?
tack! Ja, borde bli bättre på att tycka det är ok att misslyckas - och kanske också inse att så ofta bakar jag faktiskt inte att jag automatiskt lyckas med alltDu är säkert bra på att baka, men misslyckas gör vi alla ibland ändå. För mig misslyckas det sällan när jag bara bakar åt oss själva, men om jag ska bjuda händer det att jag får prestationsångest...![]()
Hear hear![]()
Jag är glad att jag kan.Betalat räkningar, det är tråkigt och vara vuxen ibland![]()
Grattis!![]()
Grattis!![]()
Hurra och grattisar till dig!![]()
Grattis!![]()
Hipp hipp hurra!![]()
Grattis på födelsedagen @Galant![]()
@Galant grattis på födelsedagen!
Grattis på födelsedagen!![]()
Grattis![]()
Är lite överväldigad av alla gratulationer. Tack snälla ni! Har jag råkat missa någon så ber jag om ursäkt för det men ni är alla inräknade och jag kommer somna med en härlig känsla efter en fin kväll både här hemma och med erGrattis!![]()
Grattis i efterskott.Är lite överväldigad av alla gratulationer. Tack snälla ni! Har jag råkat missa någon så ber jag om ursäkt för det men ni är alla inräknade och jag kommer somna med en härlig känsla efter en fin kväll både här hemma och med er![]()
Tack!Grattis i efterskott.![]()
Det låter inte som att du misslyckades utan tvärtom! Jag tycker sockerkakor är väldigt lurigt, ibland blir de inte sådär höga och fluffiga utan kryper ihop och blir kompakt även om man gjort exakt som receptet säger. Men din verkar ju verkligen ha blivit hög och fluffigBakat sockerkaka för att ta med till jobbet imorgon, men formen var snäppet för liten, så vette tusan om jag kommer kunna vända ut den utan katastrofBlir så besviken på mig själv när jag misslyckas när jag bakar, för vill ändå tro jag är bra på det…