Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har firat min födelsedag lite stillsamt med gott sällskap, handelsträdgårdsbesök och gofika. Nu förbereds det för grillning och jag tar en paus i soffan med buke. Livet är inte så dumt![]()
Men fy så trist!Ja de blir totalrenovering av husen där jag har min lägenhet.
Bort med allt charmigt. Glasväggarna, den fina parketten, badkaret, extradörren mellan sovrum o kök där Knut kan ligga på sängen o titta på mig när jag lagar mat/diskar.
Allt ska målas vitt, vitt kakel, vita köksluckor.
Sen görs alla uteplatser om. De ska va enhetligt.
Och hyrorna ska höjjas.
Bor ca 80% pensionärer här som gjort sina uteplatser jättefina, inte har råd med högre hyra och det var många ledsna på mötet…
Men går det inte att skära av överskottet med en vass kniv?Bakat sockerkaka för att ta med till jobbet imorgon, men formen var snäppet för liten, så vette tusan om jag kommer kunna vända ut den utan katastrofBlir så besviken på mig själv när jag misslyckas när jag bakar, för vill ändå tro jag är bra på det…
Du är säkert bra på att baka, men misslyckas gör vi alla ibland ändå. För mig misslyckas det sällan när jag bara bakar åt oss själva, men om jag ska bjuda händer det att jag får prestationsångest...Bakat sockerkaka för att ta med till jobbet imorgon, men formen var snäppet för liten, så vette tusan om jag kommer kunna vända ut den utan katastrofBlir så besviken på mig själv när jag misslyckas när jag bakar, för vill ändå tro jag är bra på det…
GrattisHar firat min födelsedag lite stillsamt med gott sällskap, handelsträdgårdsbesök och gofika. Nu förbereds det för grillning och jag tar en paus i soffan med buke. Livet är inte så dumt![]()
Grattis!Har firat min födelsedag lite stillsamt med gott sällskap, handelsträdgårdsbesök och gofika. Nu förbereds det för grillning och jag tar en paus i soffan med buke. Livet är inte så dumt![]()
Hear hearBetalat räkningar, det är tråkigt och vara vuxen ibland![]()