Vad gör vi? Del CCXIII

De är här! :D 3 timmar kvar till konserten startar :D
1000084514.webp

Full rulle idag. Har handlat kattsand och blomjord, varit på utflykt till Fiket i Färnebo och ätit bulle och gelato. Planterat om små ampelliljor (upprivna från sticklingar och på tillväxt). Vilat en liten stund. Beställt hudvård till både mig och sambon. Nu är jag igång och ska baka - blåbärsrutor och kanelbulleblondies :) .

Forsta dagen av en tre dagars weekend. :cool: I dag ska Jag utratta en hel massa arenden och handla lite, I morgon kommer sonen och barnbarnen sa da ska vi grilla och ha trevligt (Jag gissar att Jag och barnbarn ska spendera tid I en stor, narbelagen, lekpark:p) och egentligen inte gora nagonting.

Nasta vecka ar 4 arbetsdagar, sedan har vi en hel vecka da high school (gymnasiet) har "finals" och gar halva dagar sa Jag kor mer eller mindre hela dagarna, och sista veckan ar bara elementary school (4-11 ar, eller pre-K till 5te klass) I tre dagar. 🥳 Almost there!

Fattar inte, nu har släkting gjort av med 2300 på en vecka (handlade i måndags). Ville att jag skulle resa ner idag. Pratade med coop på avenyn och de fixar att jag kan swisha dem vid kassan. Bara nu swish fungerar.

Det låter ju helt galet om det inte är något planerat inköp (något annat än mat, tänker jag). Det kan väl ändå inte vara mat, enbart, som pengarna gått till? För en enda person på en vecka???! :eek:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 349
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka