Vad gör vi? Del CCXIII

Gjorde en lägereld/grop med stenring för eld och väntar nu på att den ska slockna :)
IMG_20250524_205949983.webp

Så är jag hemma efter första konserten på många(!) år. Det var underbart. KAJ är verkligen bra live, och de spelade en hel hög med bra låtar, även en av mina absoluta favoriter som jag inte hade väntat mig att skulle dyka upp :heart:

Jag filmade lite, sedan stod jag mest och sjöng med och grät :p

Försöker släpa mig från sängen till badrummet. Sedan måste jag ut på en sista kvällskiss med hundarna också. Öppningspass på jobbet imorgon. Och lönehelg. Yay vilken kombo. När jag kommer hem från jobbet imorgon blir det soffläge.

Skön sovmorgon och medan sambon grejade bla i skogen på gården hos mamma fixade jag stallet och hann rida en sväng i skogen mellan regnskurarna på lika härligt pigg häst som hon var att köra igår 😍.
Sen for jag med ner till gården så vi fikade på bla jordgubbstårta 😋 och hälsade på vår honkatts kullbrorsa 🥰. Och tänk att kastanjeträdet vid huset är 90 år nu precis som morfar 😍. Sen efter insläpp av hästarna kom mamma och hennes sambo och åt middag med oss och såg Masked singer som varken de eller sambon såg igår och min favoritmask vann ju 🥳. Härlig lördag 😍.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 349
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
654
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka