Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
För allmän info så har jag överlevt magsjukan! 😅

Höll på att bli bättre vid fredagen men så slog mensen till (inte undra på att jag hade vätskebrist med tanke på allt blod som också låg och samlades :cautious:) och gjorde allt värre, aptiten var nära på noll. Men nu kan jag räkna mig som helt frisk och aptiten är nog helt tillbaka - trots att man undrade ett par gånger där om man någonsin skulle bli som vanligt igen :laugh:

I bilen till jobbet. Har två smitthärdar hemma skall höra med chefen om jag kan ta hem skyddsmasken. Han borde ju tycka det är bra om man håller sig på benen.

:rofl: ;) :rofl: ;)

Vaknade för typ 10 minuter sen.
Ligger kvar och lyssnar på Uggla och Uggla.
Lönen har anlänt. Go känsla.
Längtar efter kaffet.
Jobb 8-15:30.
IMG_4573.webp

Nä, flera av dom är dumma på riktigt
Jag tycker det är kul med ett program som visar att inte alla svenskar är superallmänbildade heller. Lite intressant är att när man visar EN amerikan som har t.ex. väldigt skrala geografikunskaper så heter det "Amerikaner är så...". Efter det här programment...ska vi börja säga likadant om svenskar då :idea:? Eller ska vi börja inse att man inte kan dra slutsatser om en helt lands befolkning på grund av vad ett fåtal svarar?

Äntligen fredag! :banana:
Min plan är att jag ska avrunda arbetsdagen tidigt, sen blir det spinning och kanske lite mer gräsklippning.

Någon gång i helgen måste jag ta och plocka in tomaterna i växthuset. Får fundera på vad jag ska göra med dem 🤔

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund