Mineur
Moderator
Jösses, Buke kan man lita på! Loggade in till 40+ notiser med grattis från olika håll, tack kära ni
Herregud vilken bra dag det blev igår, jag har suktat efter ett nytt jobb i ungefär ett år nu och haft den här nya jobbmöjligheten hängande över mig som ett moln av nervositet/stress/ovisshet sedan början av juni så det är lite obeskrivligt skönt att det faktiskt är klart nu. Att det dessutom råkade vara betydligt bättre betalt än jag räknat med och bättre villkor överlag skadar såklart inte, jag fick verkligen anstränga mig för att inte tacka ja på stående fot utan moget säga att jag skulle sova på saken 
Nu sitter jag och lyssnar på ett webbinarium och njuter av att, när det kommer in ett mail som är en källa till irritation på något sätt, kunna tänka att jag på riktigt inte behöver hantera dessa människor från och med januari
Det besvärliga blir att säga upp mig, huuu vilken ångest jag har inför det 
Nu sitter jag och lyssnar på ett webbinarium och njuter av att, när det kommer in ett mail som är en källa till irritation på något sätt, kunna tänka att jag på riktigt inte behöver hantera dessa människor från och med januari