Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lagt mig att vila lite, mår fruktansvärt illa och har huvudvärk. Jag vet att det beror på för mycket kaffe, stress, sömnbrist och att jag bara ätit 4 skivor knäckebröd och en tallrik fil idag, men jag orkar inte just nu ställa mig och laga mat efter stallet. Måste vila lite först.![]()
Ååå en gul.Ankorna har blivit ännu modigare. Eller möjligen dumdristiga. Jag är inte så säker på att mina ponnypojkar kommer låta bli att försöka leka
På bilden väntar ponnyn ifråga på sitt hö så då märker han inte ens ankorna
Visa bifogad fil 174980
Är det ett nytt program? Jag tycker mig minnas snuttar av något inslag de gjorde tidigare och det var rätt vinklat, men jag kan ha fel.Sitter och kollar på Uppdrag granskning om kamphundar. Fy fan att man inte bara kan omhänderta hundarna och avliva så fort det händer attacker!
Jag som är connemaramänniska borde ju nån gång haft en gul men icke. Bara grå som är grå länge.( 10 år). Men nån gång kanskeHaha ja, min favoritfärg![]()
Jag som är connemaramänniska borde ju nån gång haft en gul men icke. Bara grå som är grå länge.( 10 år). Men nån gång kanske
Vet tyvärr inte, men jag tror det är nytt då det legat på förstasidan och varit artiklar på SVT's nyhetssida under dagen. Har bara orkat ta mig igenom halva, så kan inte riktigt uttala mig om eventuell vinkling.Är det ett nytt program? Jag tycker mig minnas snuttar av något inslag de gjorde tidigare och det var rätt vinklat, men jag kan ha fel.
Då ska jag ta mig en titt och se om jag får titta på Kalla Fakta. SVT är lite hit or miss här i UK, och jag är intresserad av raskattsinslaget också.Vet tyvärr inte, men jag tror det är nytt då det legat på förstasidan och varit artiklar på SVT's nyhetssida under dagen. Har bara orkat ta mig igenom halva, så kan inte riktigt uttala mig om eventuell vinkling.
Dock vill jag förtydliga att jag inte typ tycker att alla "kamphundar" ska avlivas, det blev bara överväldigande att se otroligt grova klipp. Är lite av åsikten att hunden är vad människan gör den till (avel, hantering osv) så det är inte hundarnas "fel" att det blir såhär, det är människors.
Grattis på din dag.Är nöjd med min födelsedag, trots trötthet och lite näsblod. Trevligt med hälsningar på Facebook och Messenger.
Hipp hipp hurra på din födelsedag!Är nöjd med min födelsedag, trots trötthet och lite näsblod. Trevligt med hälsningar på Facebook och Messenger.
Sån?Coolt! Synd bara att du inte fick sådana där skitroliga stirrande eyeballs som man ser ibland.Men det kanske är på en annan typ av scan.
Tack, eller vad man sägerVilken fin hjärna!![]()
Undra hur mina bilder ser ut, gjorde någon röntgen av hjärnan för typ tio år sedan