Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fel på en del folk alltså??Alltså, det börjar bli lite komiskt. En person i min närhet försöker få det att framstå som att vi absolut är vänner och trivs ihop, och att hen inte alls är bitter över att jag väljer att leva ett annat liv än vad hen skulle vilja göra. Ibland bjuder personen in till middag, fika eller liknande. Senaste tiden har samtliga sådana tillfällen varit dagar då jag inte kan. Och personen har varit väl medveten om vilka dagar jag inte kan. Det är inte ens så att sådana dagar inträffar speciellt ofta, men ändå är tajmingen perfekt.
Nåja. Snart flyttar jag till annan stad. Då slutar nog "inbjudningarna" komma automatiskt.
Fick en ganska lam men glad reaktion. De har i stort sett bara väntat på att det skulle händaJag var också helt sjukt nervös när vi skulle berätta. Det blev liksom verkligen verkligt på något sätt.
Grattis igen![]()
Oklart?Dessutom mår jag illa, oklart varför.
Saknar att kunna göra det! Älskade det!Har inlett kulturnatten med att shoppa utrensade böcker på stadsbibblan. 10:-/st så det blev en påse![]()
Oklart?
Enligt mig inte det minsta. Du är inte frisk än
illamående och muskelsvaghet är sepsistecken.
Har du nån läkarkontakt?
Antar att alla vet vad @LadyCovergirl gör just nuHar du laddat upp med chips?