Hemma 6 grader. 2 km bort, 2 grader, ytterligare några hundra meter 1 grad. Nu är vi på 3 grader igen. Vi hade 16 grader på natten för typ en vecka sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-1 grad här... Kallt men vackertHemma 6 grader. 2 km bort, 2 grader, ytterligare några hundra meter 1 grad. Nu är vi på 3 grader igen. Vi hade 16 grader på natten för typ en vecka sen.
Vaknade till frost och sol igår! Så ljuvligt! Fåglarna såg ut som kalaspuffar vid morgonfodringen.-1 grad här... Kallt men vackert!
Jag har ett ställe till jobbet där det kan skilja 9 grader på 1 km.Hemma 6 grader. 2 km bort, 2 grader, ytterligare några hundra meter 1 grad. Nu är vi på 3 grader igen. Vi hade 16 grader på natten för typ en vecka sen.
Dimman är inte brandrök då?På kontoret i stan.
På nyheterna lät det som att brandröken skulle ligga tjock över taken.
Men det är bara sol. Och dimma.
Snart dags för kaffe.
Nej, dimman är bara sån där vacker höstdimma som ligger som lock över låglänta delar av staden.Dimman är inte brandrök då?
Kände luktar av brandrök stora delar av natten, men avfärdade det som inbillning då Agnesberg ligger en bra bit bort.På kontoret i stan.
På nyheterna lät det som att brandröken skulle ligga tjock över taken.
Men det är bara sol. Och dimma.
Snart dags för kaffe.
Ja, jag kan tänka mig att det påverkade mycket mer under natten än nu på morgonen. Tur att det var ganska lite vind så att det inte blåst in över stan.Kände luktar av brandrök stora delar av natten, men avfärdade det som inbillning då Agnesberg ligger en bra bit bort.