Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
En intressant konferens har anlänt på hotellet idag. Jag kommer inte ihåg den exakta akronymen men det handlar i alla fall om något slags samarbete mellan Skottland och "Afrika" angående "exotic" livestock, gen och biobanker och sjukdomar och liknande.
Jag ser fram emot att glida runt och nosa lite. :D De ska vara hos oss tre nätter tror jag.

Hoppas på att inte besöka sjukhuset imorgon. Har blivit successivt sämre senaste dagarna och återfått symtom från efter olyckan/hjärnskakningen. Hunden och jag var på en ganska händelserik promenad igår (förrgår) men det kom jag inte ihåg ikväll... brukar inte ha dåligt minne på det sättet, men ca ett halvår före olyckan är mycket oklar så något hände där.

Blir lite trött på det här. Jag vill bli klar med skolan och vara ute och göra saker, inte vara inne eller på ett sjukhus och inte ens kunna gå stadigt.

Sliten men på jobbet. Har mycket att göra men inget som är speciellt fysiskt ansträngande så det borde gå bra att jobba. Bara magen kommer igång och funkar...

Hoppas du får bra hjälp hos psykologen! ❤️‍🩹

Skriver ned allt jag ska ta upp med överläkaren på psykiatrin på onsdag. Sömn, kost och motion gick bra men direkt jag kom till mående tog det stopp. Fick 48 på Madrs-s som han vill att jag gör innan besök. Känns inte lovande. 😣
Så jobbigt för dig! ❤️

Jag är rätt förtvivlad över att jag får så mycket hjälp och försöker så mycket själv, men det blir inte bättre. 😓

Har vaknat, ätit frukost och diskat. Nu är det dags för morgonpromenad med hundarna innan jobbet. Ser fram emot min lediga dag på torsdag, och att vara ledig i helgen som kommer. Hoppas verkligen på att hitta något boende nära jobbet snart för att åtminstone ta bort lite restid, men med tanke på vilka som svarar på mina annonser börjar det kännas hopplöst.

Sovit riktigt bra inatt, inte väckt en enda gång 🥳
Fortfarande sjuk dock, men bättre än igår iaf, så känns ljusare när det är på rätt väg. Blir hemma från jobbet, men hoppas på att komma på något trevligt sätt att fira min födelsedag på egen hand idag. Kanske baka något?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur