Hemma efter jobbet och stallet. Försöker bli kompis med stallets ankor men vi är inte bästisar än. Jag jobbar vidare 
Nu ska jag duscha och sen sova.
Nu ska jag duscha och sen sova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jobbigt för dig!
Jag är rätt förtvivlad över att jag får så mycket hjälp och försöker så mycket själv, men det blir inte bättre.![]()
I fredags morse upptäckte jag att jag var svullen mellan två tår, och i går och i dag har det vara lila/rött mellan tårna och svullet. Har inte sparkat på något eller tappat något på foten så jag fattar ingenting.
Därför skippade jag gymmet i dag och har inte rört mig så mycket, bara vilat foten. Den får gärna sluta med dumheterna eftersom det inte finns någon anledning att bete sig så här mot mig![]()
Vad märkligt! Då är det dessutom samma fot och samma tår...Exakt det här hade jag i somras! Rejält svullet mellan "långtån" och "ringtån" på höger fot, kliade lite och när jag kliade så svullnade det ytterligare. Rejält rött som övergick i blått, ingen ömhet. Nu är det ca 8 veckor sen det uppkom och först nu syns det inte längre, det röda/blåa höll i sig länge medan svullnaden la sig efter ett par veckor. Så skumt! Hade inte heller slagit i och kunde inte se att där fanns något insektsstick eller liknande.
Vad märkligt! Då är det dessutom samma fot och samma tår...
Mitt gör ont främst om jag suttit ner och avlastat för länge och sedan börjar röra på mig. När jag har rört på mig ett tag försvinner ömheten.
Gjorde du något särskilt för att få bort eländet?Eller är det vara att vänta och ha tålamod?